اولین تصاویر فرزند شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل منتشر شد

مجلهچهره ها

- 98/02/18
اولین تصاویر فرزند شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل منتشر شدبه تازگی پرنس هری شاهزاده انگلیس و همسرش مگان مارکل صاحب یک فرزند پسر شده اند. مگان مارکل که دو روز است زایمان کرده بر خلاف کیت میدلتون خیلی سریع جلوی دوربین قرار نگرفت و پس از گذشت دو روز به همراه همسرش و فرزندش مقابل رسانه ها حاضر شد.
هنوز نام این شاهزاده کوچک اعلام نشده است. مگان مارکل درباره این اتفاق گفته است که یک معجزه بزرگ در زندگیش رخ داده و او دو نفر از بهترین پسرهای دنیا یعنی همسرش و فرزندش را دارد.
برخلاف رسم خاندان سلطنتی که چند ساعت بعد از زایمان، مادر و نوزاد جلوی بیمارستان محل تولد نوزاد، در برابر دوربین ها حاضر می شوند، مگان مارکل و پرنس هری ترجیح دادند این کار را انجام ندهند و این زوج پس از دو روز مقابل دوربین ها ظاهر شدند.
در ادامه تصاویری از این خانواده سه نفره را می بینید:
اولین تصاویر فرزند شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل منتشر شد

شاهزاده هری به همراه همسر و فرزندش



در خاندان سلطنتی قوانین خاصی برای نوزاد تازه متولد شده وجود دارد از جمله این که تا چند روز پس از به دنیا آمدن نوازاد نام او رسانه ای نخواهد شد. اسم نوزاد وقتی اعلام شود، دست کم باید سه قسمت داشته باشد.
نوزاد عنوان پرنس یا پرنسس نمی گیرد، مگر با اجازه ی مخصوص ملکه. با این حال، ملکه می تواند برای فرزند این زوج استثنا قائل شود، همانطور که این کار را در مورد تمامی فرزندان پرنس ویلیام و کیت میدلتون انجام داد.
پرنس هری و مگان مارکل شاید امکان سفر با نوزاد خود را نداشته باشند، مگر با اجازه ی مخصوص ملکه
و...

باید دید که آیا پرنس هری و همسرش این قوانین را رعایت خواهند کرد یا خیر. هر چند این زوج از ابتدای ازدواج تا کنون سنت شکنی های زیادی داشته اند.
advertising