اختلاف و درگیری مگان مارکل و کیت میدلتون عروس های سلطنت انگلیس

مجلهچهره ها

- 97/09/25
اختلاف و درگیری مگان مارکل و کیت میدلتون عروس های سلطنت انگلیسبه تازگی اخبار و گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد بین مگان مارکل و کیت میدلتون عروس های خاندان سلطنتی رقابت و حسادت شدیدی شکل گرفته است. رقابت و حسادت بین این دو عروس دربار بریتانیا در هفته‌های اخیر باعث ایجاد شکاف در روابط برادرانه میان همسران این دو ، پرنس هری و پرنس ویلیام شده است. درباره این صحبت ها مطبوعات انگلستانی نیز اخباری منتشر کرده اند که نشان می دهد ملکه انگلیس در تلاش است این دو زوج را در کنار یکدیگر قرار دهد و آن ها با هم و در کنار هم عید کریسمس امسال را در کاخ سلطنتی جشن بگیرند.
این طور که از موضوع پیداست مشکلات جاری ها و اختلافات آن ها باهم فقط در ایران نیست و حتی عروس های سلطنتی نیز با این مشکلات مواجه هستند!!!
گزارش ها حاکی از آن است این دو جاری سلطنتی بر خلاف دستورات و انتظارات ملکه قرار نیست اختلافات خود را کنار بگذارند و این یکی از سخت‌ ترین و تاریک ترین زمستان ها برای ملکه و دربار بریتانیا می باشد...

مگان مارکل:


مگان مارکل مدل و بازیگر سابق آمریکایی است که در سال 1981 در لس آنجلس متولد شد. مادر او کارمند و مدرس یوگا و پدرش طراح نورپردازی صحنه می باشد که موفق به دریافت جایزه امی نیز شده است. او تنها فرزند این خانواده می باشد؛ در واقع او یک خواهر و برادر ناتنی از ازدواج اول پدرش دارد. او از کیت میدلتون جاری خود بزرگ تر است. وی در حال حاضر اولین فرزند خود را باردار است.

کیت میدلتون:


کاترین الیزابت میدلتون در سال 1982 در انگلستان به دنیا آمد. . مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه‌ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود. آن دو با هم یک شرکت پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کردند و از این راه میلیونر شدند. کیت دارای سه فرزند است.
advertising