ازدواج لاکچری تروور انگلسون همسر سابق مگان مارکل

مجلهچهره ها

- 98/02/27
ازدواج لاکچری تروور انگلسون همسر سابق مگان مارکلهمسر سابق مگان مارکل تروور انگلسون نام دارد . وی به تازگی با یک خانم به نام تریسى کارلند نامزد کرده و خودش را خوشبخت ترین مرد نامیده است . ازدواج سابق همسر مگان مارکل حسابی در فضای مجازی خبرساز شده و عکس های ازدواج او مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
مگان مارکل در حال حاضر همسر پرنس هری نوه ملکه بریتانیا می باشد و به تازگی صاحب یک فرزند پسر شده است.

تروور انگلسون همسر سابق مگان مارکل تنها چند هفته بعد از ازدواج مگان مارکل اعلام کرده که با دوست دخترش تریسى کارلند نامزد کرده است و بزودى ازدواج خواهند کرد! تریسی کارلند وارث یک کمپانی چند میلیون دلاری است.
ازدواج لاکچری تروور انگلسون همسر سابق مگان مارکل
تروور انگلسون ۴۲ ساله و همسر ۳۱ ساله اش تریسی کارلند در مراسم گرانقیمتی در یک اقامتگاه و هتل ساحلی در مونتسیتو – کالیفرنیا ازدواج کردند.
همسر جدید انگلسون تهیه کننده هالیوودی، دختر بانکداری به نام استنفورد کارلند است و در مراسم عروسی این زوج مهمانان به بازی جنگا یا برج هیجان با مکعب های خیلی بزرگی که روی آن ها نام عروس و داماد حک شده بود، دعوت شدند.
تروور انگلسون و مگان مارکل در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر آشنا شدند و هفت سال پسا از آشنایی در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر ازدواج کردند . اما این ازدواج و زندگی مشترک دوام زیادی نداشت و تروور انگلسون و همسرش مگان مارکل در سال ماه اوت در ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند
advertising