علی انصاریان پیشکسوت فوتبال مجری برنامه ورزشگاه شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/15
علی انصاریان پیشکسوت فوتبال مجری برنامه ورزشگاه شدعلی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال که در زمینه های مختلف فعالیت می کند این بار به سراغ کار اجرا و مجری گری یک برنامه فوتبالی رفته است.
قرار است همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارت برنامه ای به نام «ورزشگاه» که یک برنامه ورزشی است روی آنتن برود. این برنامه قرار است هرشب از شبکه پنج سیما پخش شود و دارای برنامه های متنوع از جمله معرفی کشورهای شرکت‌کننده، معرفی ستاره‌ های جام ملت ‌ها و چندین برنامه متنوع دیگر است. این برنامه قرار است حدود یک ماه با اجرای مهدی واعظی و علی انصاری به روی آنتن شبکه پنج برود.

علی انصاریان متولد 14 تیر 1356 بازیکن بازنشسته فوتبال است که در زمینه های خوانندگی، بازیگری و مجری گری فعالیت می کند. او در چندین مجموعه تلویزیونی نیز به ایفای نقش پرداخته است. وی که از بازیکنان و چهره های مشهور و پرحاشیه ایران است در آخرین فعالیت خود مجری برنامه زابیواکا که تلویزیون اینترنتی آیو است بوده است. وی اخیرا به عنوان مدل تبلیغاتی نیز مشغول به کار شده است. این پیشکسوت فوتبال علاقه زیادی دارد که همه کارها را تجربه کند و کم وبیش هم در کار خود موفق بوده است.
advertising