رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید دوباره در آنتن زنده از حال رفت

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/21
رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید دوباره در آنتن زنده از حال رفترضا رشیدپور که مجری برنامه پرطرفدار حالا خورشید است صبح امروز در سی دقیقه پایانی برنامه حضور نداشت و در دقایق پایانی برنامه آنتن زنده را ترک کرد. این موضوع موجب واکنش و کنجکاوی کاربران و مخاطبان شد و این سوال برای مخاطبان پیش آمد که چرا رشیدپور تا آخر برنامه نماند که طبق آخرین اخبار منتشر شده روابط عمومی برنامه به این ابهامات پاسخ داد و درباره علت غیبت رشیدپور در زمان پایانی برنامه اعلام کرد که به خاطر افت فشار و وضعیت جسمانی نامناسب رضا رشیدپور به او اجازه حضور در بخش پایانی برنامه را نداده اند.
وی قبلا هم روی آنتن زنده بیهوش شده بود. در صبح روز چهارشنبه 6 بهمن 1395 در زمانی که در حال اجرای برنامه صبحگاهی حالا خورشید بود هوشیاری خود را از دست داد و به زمین افتاد. وی از ابتدای شروع برنامه حال مساعدی نداشت.بیهوشی رشیدپور به دلیل افت فشار بوده‌ و بلافاصله برای مداوا به بیمارستان بقیةالله منتقل شد.
همین ماجرا باعث شد برنامه حالا خورشید از آن تاریخ تا تیر 1396 روی آنتن شبکه سه نباشد. تصمیم امروز عوامل فیلم نیز درباره عدم حضور این مجری در ادامه برنامه گویای آن است که نمی خواستند حادثه دو سال پیش دوباره برایش رقم بخورد.
پیش از این نیز به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بیمارستان بستری شده بود.
زضا رشیدپورمجری، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر متولد 19 مرداد 1357 است. او از مجری های توانا و البته پرحاشیه تلویزیون ایران است.
advertising