محمد حسین پور مهمان جنجالی تلویزیون که ادعا می کند امام زمان است

مجلهسایر

- 97/08/12
محمد حسین پور مهمان جنجالی تلویزیون که ادعا می کند امام زمان استمحمد حسین پور معروف به دکتر سایان پدیده ی این روزهای فضای مجازی است، او متولد سال 1367 ، در روستای دمیرچی سراب استان آذربایجان شرقی است اما بعد از چند سال به همراه خانواده به کرج مهاجرت کردند و در این شهر بزرگ شد.
محمد حسین پور معروف به دکتر سایان ، با طرح مسائل مختلف و چاپ چند کتاب و ادعای تاسیس سبک رزمی جدید با آداب و مناسک خاص و نوشتن دایره‌ المعارف هنر خود را مطرح کرده و پایش به رسانه ملی نیز باز شده است . او مدتی پیش مهمان برنامه حالا خورشید بود.
اما کار به اینجا ختم نشد و چند وقتی است که فیلم‌ های خاصی از او در شبکه‌ های اجتماعی دست به دست می ‌چرخد و او ادعای منجی بودن می‌ کند و ادعا می کند که امام زمان است.

حضور دکتر سایان در رسانه ملی


حالا خورشید اولین برنامه‌ ی تلویزیونی نبود که دکتر سایان به آن دعوت شد. پیش از این شبکه ی خبر، سلامت و جام جم و شبکه یک و در قالب برنامه‌ های مختلف و سخنرانی و ... او را به تلویزیون آوردند. خبرگزاری‌ هایی مانند ایرنا نیز اخبار مدال طلای او در مسابقات مبارزه آزاد در روسیه را پوشش خبری دادند.
اما حضور او در برنامه ی حالا خورشید سکوی پرتابی برای شهرت او شد. دکتر سایان در این برنامه هیچ صحبتی از ادعای منجی بودن نمی ‌زند اما در همین برنامه به سراغ طرح مباحث حس هفتم و هشتم و سبک خاص رزمی‌ ابداع شده توسط خودش و ایده‌ های مختلفش می ‌رود که حتی رضا رشیدپور مجری برنامه نیز متعجب شد. در آخر وقتی حرف از منجی بودنش زد و اعلام کرد اطلاعات به دنبال اوست، رضا رشیدپور از مردم به خاطر دعوتش عذرخواهی کرد.
رضا رشیدپور در یک توئیت برای این ‌که در دعوت از این مهمان دقت کافی صورت نگرفته است، توئیت کرده: در بیش از ششصد برنامه حالا خورشید که ساخته ‌ام، برای دعوت از حدود سه مهمان دقت کافی صورت نگرفته، هرچند که این خطا کم ‌تر از نیم درصد است و حضور اشخاص در رسانه ی ملی استعلام خاص دارد اما لازم می ‌دانم به عنوان تهیه‌ کننده ی برنامه رسما و صمیمانه عذرخواهی کنم.
advertising