واکنش کیانوش رستمی به دعوای بهداد سلیمی و بازیکنان فوتبال

مجلهچهره ها

- 97/11/14
واکنش کیانوش رستمی به دعوای بهداد سلیمی و بازیکنان فوتبالتیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام ملت های آسیا به میزبانی کشور امارات حضور داشت و علیرغم تلاش های زیاد بازیکنان در مرحله نیمه نهایی از گردونه رقابت ها حذف شد. این باخت تاسف انگیز موجب واکنش های تند برخی از مردم شد. از جمله بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری تیم ایران که به باخت تیم ملی واکنش تندی نشان داد. وی در استوری اینستاگرام خود با قرار دادن مصاحبه مهدی تاج و خط کشیدن روی بخشی از صحبت های او پیرامون پاداش یک میلیون دلاری به تیم ملی فوتبال جملاتی عجیبی را نوشت و حمله ای باورنکردنی با کلماتی تند خطاب به فوتبالیست ها داشت. این استوری جنجالی که خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد، بعد از چند دقیقه از صفحه بهداد سلیمی پاک شد. بهداد سلیمی قهرمان المپیک 2012 لندن بعد از پاک کردن استوری تند خود بازهم از موضعش کوتاه نیامد.
اما پاسخ بهداد سلیمی بی جواب نماند و بازیکنان تیم ملی ایران با انتشار یک متن یکسان از بهداد سلیمی بخاطر صحبت هایش انتقاد کردند و به نوعی دعوای مجازی به راه انداخته شد.

در این بین کیانوش رستمی نسبت به این حواشی اخیر واکنش نشان داد. کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری ایران اهل کرمانشاه است. وی در اینستاگرام خود متن زیر را منتشر نمود و خواستار رفع کدورت ها و دعواهای اخیر بین بازیکنان رشته های ورزشی مختلف شد:

ملت شریف ایران و ورزشکاران بزرگوار که به راستی سرداران زمان صلح اند .
من خاک پای تمام ورزشکارای ایران هستم ، چه وزنه بردار چه فوتبالیست . چه قهرمان المپیک چه لژیونر
داداشای بزرگم توی شرایط کنونی ، مردم و مملکته ما بیشتر از هرچیز به شادی و همدلی نیاز داره . فرقی هم نمیکنه این شادی از گل سردار عزیز باشه یا یه ضرب قهرمان المپیک بهداد سليمي، هدف همه ی ما یکیه . ، جامعه ایی که گذشت توش نباشه عاقبت به خیر نمیشه . دست تک تکتون رو میبوسم و استدعا دارم به این تنش ها پایان بدیم
advertising