واکنش محراب قاسم خانی به جنجال های اخیر علیه کی روش

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/29
واکنش محراب قاسم خانی به جنجال های اخیر علیه کی روشمدتی است که بازی های فوتبال جام ملت های آسیا به میزبانی کشور امارات در حال برگزاری است و تیم ملی فوتبال ایران نیز در این مسابقات حضور دارد.
اما حضور تیم ملی ایران در همان بازی اول موجب ایجاد حواشی زیادی شد و هر بار داستان تازه ای برای کی روش و شاگردانش به وجود آمد. می شود این گونه گفت که ایران بعد از هر بازی خود حواشی زیادی برایش به وجود آمد. ایران در آخرین مصاف خود با تیم عراق مسابقه داشت که بعد از پایان این بازی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه ای را انجام داد که موجب واکنش های تند و عجیبی علیه او از طرف کسانی مانند جواد خیابانی و تاج شد.
کارلوس کی روش با تاختن به منتقدان و مخالفانش در ایران مدعی شد برخی ها به دنبال ضربه زدن به او دستیارانش هستند و گفت : وزیر ورزش تمام سعی خود را برای رفتن من از ایران انجام می دهد و دوست ندارد من در ایران بمانم.
وی در ادامه این انتقادات صحبت هایی کرد که موجب انتقادات تندی علیه او شد. کارلوس کی روش گفت: وقتی ما حتی مشکلات پایه ای در راه آماده سازی تیم ملی ایران داریم، وقتی مردم کشور ایران، مردانی که در راه تامین غذای سر سفره خانواده های خود در مضیقه هستند آن هم به خاطر مشکلات اقتصادی می بینیم که به این فرد و باشگاهش اجازه داده می شود پرواز فرست کلاس به ژاپن داشته باشند! با این وجود من و شاگردانم در تیم ملی همه کاستی ها را به جان خریدیم و یک مطلب را باید خطاب به مردم ایران با صراحت بیان کنم آن هم این که ما تا پایان جام ملت ها با قدرت تنها برای شادی طرفداران واقعی مان می جنگیم.
این صحبت های سرمربی فوتبال ایران موجب برخوردهای عجیب و تندی شد. البته تعدادی نیز به طرفداری از کی روش پست هایی را منتشر کردند. از جمله محراب قاسم خانی که تقریبا به هر موضوعی که در کشور اتفاق بیفتد با انتشار پست هایی در اینستاگرام واکنش نشان می دهد. وی این بار هم سکوت نکرد و متن اینستاگرامی زیر را در دفاع از کی روش منتشر نمود:
واکنش محراب قاسم خانی به جنجال های اخیر علیه کی روش

متن اینستاگرامی محراب قاسم خانی در حمایت از کارلوس کی روش


من خیلی عذر میخوام، ولی یکم در مورد مصاحبه کارلوس کی روش زیادی واویلا راه نیفتاده؟ کاری ندارم که زبونش تنده و دلبری بلد نیست و یه وقتایی زیاده روی می کنه، ولی چند درصد از حرفاش واقعاً دور از واقعیت بود؟ کم داریم چوب سؤمدیریت می خوریم؟ از دخالت سیاست توی فوتبال کشورمون خبر نداریم؟ خبر از حیف و میل هایی که میشه نداریم؟ مردممون مشکل مالی ندارن؟ خیلی ها به خاطر شرایط کشور گرسنه نیستن؟.... اینا رو فقط خودمون میتونیم بگیم و کی روش بیخود کرده اینا رو بگه، چون ایرانی نیست؟ احساس نمی کنید این رگ گردنی که زده بیرون، بوی نژادپرستی میده؟....
به هر حال من طرفدار این تیم ملی هستم و خیلی دوسشون دارم. در مورد کی روش هم اگه اخلاق یه وقتایی تندش رو بذارم توی یه کفه ترازو و توانایی فنی و مدیریت و عشق و تعصب به کارش رو بذارم توی کفه دیگه، ترجیح میدم قدردانش باشم به خاطر درست کردن این تیم یک دست و دوست داشتنی و با شخصیت که خیلی خوب فوتبال رو میفهمن و همینطور تصویر بهتری که از فوتبالمون به جهان داده و خوشی هایی که بهمون هدیه کرده
پ.ن: تاکید می کنم که من یه پرسپولیسیم و اتفاقاً خیلی زیاد هم طرفدار برانکو هستم و آرزو می کردم که کاش می شد این دو تا مربی گردن کلفت دوست باشن و ما خیلی بیشتر کیف کنیم، ولی خب متاسفانه این اتفاق نیفتاده.
advertising