حامد بهداد جایگزین محمدرضا گلزار در سریال دل شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/09
حامد بهداد جایگزین محمدرضا گلزار در سریال دل شدطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری منتشر شده حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون به جمع بازیگران سریال دل پیوست. پیش از این قرار بود محمدرضا گلزار در این سریال حضور داشته باشد اما به خاطر مشغله های کاری و اجرای کنسرت از بازی در این سریال انصراف داد. بدین ترتیب در نهایت حامد بهداد جایگزین گلزار در این سریال شد.
البته گلزار تنها فردی نبود که از این سریال کناره گیری کرد. ایرج محمدی نیز چندی پیش از سمت تهیه کنندگی سریال دل انصراف و جواد فرحانی جایگزین وی شد.

زمان پخش سریال دل


این سریال که قرار است در 28 قسمت تولید شود پس از پایان فیلمبرداری و انجام مراحل تدوین در شبکه نمایش خانگی توزیع و پخش خواهد شد.

ژانر سریال دل


این سریال در ژانر عاشقانه و اجتماعی ساخته می شود.

داستان سریال دل


داستان این سریال عاشقانه درباره دو نفر است که بین آن ها جدایی می افتد و در این بین ماجراهای جذابی رخ می دهد.
حامد بهداد جایگزین محمدرضا گلزار در سریال دل شد

بازیگران سریال دل


تا به حال حضور سارا بیات و هومن سیدی و مهناز افشار و حامد بهداد در این سریال تایید شده است. حامد بهداد قبلا هم در سریال های شبکه خانگی بازی کرده است. آخرین اثر او در سریال دندون طلا ساخته داوود میرباقری در سال 94 بود.

تهیه کننده و کارگردان سریال دل


تهیه کننده سریال دل جواد فرحانی است. وی تهیه کننده فصل اول و دوم برنامه خندوانه بوده است. کارگردان این اثر عاشقانه نیز منوچهر هادی است. منوچهر هادی قبلا سریال عشقانه را ساخته است که با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد.
advertising