آیا ماجرای طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان واقعیت دارد

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/09
آیا ماجرای طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان واقعیت دارددر طی چند سال اخیر فضای مجازی با همه بدی ها و خوبی هایش متاسفانه محفلی برای انتشار شایعات مختلف شده است. سلبریتی ها نیز از این موضوع در امان نماندند و هر روز شایعات مختلفی درباره بازیگران به گوش می رسد.
اما این بار این شایعات زندگی رامبد جوان و نگار جواهریان را هدف قرار داد.
اخیرا در فضای مجازی این خبر به گوش می رسد که رامبد جوان از همسر سوم یعنی نگار جواهریان جدا شده است.
برخی از کاربران به این شایعه واکنش های مختلفی از خود نشان دادند. برخی بدون آن که منتظر باشند که این خبر تایید می شود یا خیر رامبد جوان را به خاطر سومین طلاقش مورد سرزنش و نکوهش قرار داده اند و از او انتقاد کرده اند.!
البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که این خبر هنوز از سوی هیچ منبعی تایید نشده است. این صحبت ها نشات گرفته از گفته اطرافیان رامبد جوان و نگار جواهریان است که اذعان داشته اند این دو بازیگر طی چند وقت اخیر کم تر با یکدیگر در محافل عمومی ظاهر شده اند. البته برخی پا را فراتر از این گذاشته اند و عقیده دارند که افت کیفیت سری جدید برنامه خندوانه و کم شدن جذابیت آن به خاطر این جدایی است و گفته اند که رامبد جوان مثل سابق سرحال و سرزنده نیست.
حال باید منتظر بود که واکنش این دو بازیگر نسبت به این شایعه چه خواهد بود.
رامبد جوان مجری و بازیگر معروف تلویزیون است که اجرای برنامه پرمخاطب خندوانه را به عهده دارد. او در سال 93 از سحر دولتشاهی جدا شد و دو سال بعد با نگار جواهریان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ازدواج کرد.
advertising