ماجرای دلخوری لیلا بلوکات از مهران مدیری و رامبد جوان چیست

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/08
ماجرای دلخوری لیلا بلوکات از مهران مدیری و رامبد جوان چیستبرنامه فرمول یک با مجری گری علی ضیاء روز 7 آذرماه 1397 در شبکه اول سیما پخش شد. این برنامه که هر روز از شبکه یک روی آنتن می رود میزبان فراد مختلفی از چهره های ایرانی است. این بار مهمان این برنامه لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود. لیلا بلوکات که در سریال یوسف پیامبر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد در این برنامه از مهران مدیری صحبت کرد و طی صحبت های خود از ایشان گله کرد.
لیلا بلوکات فعالیت های اجتماعی و انسان دوستانه ای دارد او خیریه ای به نام مهر لیلا دارد و توضیحاتی درباره این موسسه داد. لیلا بلوکات از مهران مدیری و برنامه دورهمی و هم چنین بدقولی رامبد جوان و خندوانه صحبت و گلایه کرد.
او در این بار گفت :زمانی که من مهمان برنامه دورهمی و خندوانه شدم از آقای رامبد جوان و مهران مدیری درخواست کردم برای شادی بچه ها در موسسه خیریه مهر لیلا حضور پیدا کنند و اگر این امکان برایشان مقدور نبود، شرایطی را فراهم کنند تا بچه های موسسه در این دو برنامه حضور پیدا کنند و آن ها هم با کمال میل قبول کردند و این موضوع را به من قول دادند اما این اتفاق رخ نداد و آن ها در حق من بدقولی کردند.
ماجرای دلخوری لیلا بلوکات از مهران مدیری و رامبد جوان چیست

لیلا بلوکات در برنامه فرمول یک


لیلا بلوکات در ادامه صحبت هایش گفت :پیگیری های من هم در این مورد به نتیجه نرسید و با درخواست های مکرر بچه ها و اشتیاقی که برای حضور در این دو برنامه و دیدن این عزیزان داشتند من کلافه شدم و در بین این صحبت ها بود که به گریه افتاد گفت :آقای مهران مدیری تا پایان عمر به من و بچه های موسسه مدیون و بدهکار است چون من خیلی اصرار کردم و حتی گفتم که بچه های بالای 15 سال را برای حضور در برنامه دورهمی دعوت کند اما این کار متاسفانه انجام نشد او هم چنین اذعان داشت که به خاطر کودکان و نوجوانان موسسه مهر لیلا هرکاری که بتواند انجام می دهد و غرورش را به خاطر آن ها زیر پا می گذارد.
لیلا بلوکات از بازیگران با اخلاق و نیکوکار کشور است. حال باید دید این برنامه و صحبت های ایشان آرزوی کودکان موسسه مهر را برآورده خواهد کرد یا نه.
“لیلا بلوکات” بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1360 دارای لیسانس رشته کارشناسی فرش است. او در ورزش والیبال و سوارکاری فعالیت حرفه ای دارد. لیلا بلوکات مجرد می باشد.
advertising