شوخی جناب خان با محمدرضا شریفی نیا اولین مهمان برنامه خندوانه

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/02
شوخی جناب خان با محمدرضا شریفی نیا اولین مهمان برنامه خندوانهبه تازگی فصل جدید خندوانه با مجری گری رامبد جوان از شبکه نسیم شروع و پخش شده است. این برنامه کار خود را از 30 آبان شروع کرد و مراسم افتتاحیه جذابی را اجرا کرد.
محمدرضا شریفی نیا اولین مهمان هنری برنامه تلویزیونی خندوانه بود که در تاریخ 1 آذر 97 در این برنامه حضور پیدا کرد.
محمدرضا شریفی نیا و رامبد جوان درباره مسايل مختلف با هم به گفت و گو پرداختند. جناب‌ خان هم به این گفت و گو ملحق شد و با شوخی های جالبش مورد خنده شریفی نیا شد. یکی از سوال هایی که او از شریفی‌ نیاپرسید این بود: «رمز این‌ که همیشه سه چهار تا زن داری، چیست؟» که این بازیگر در پاسخ گفت: «یک آقایی معتقد بود زن مثل کفش می‌ ماند، وقتی کهنه می‌ شود باید عوضش کرد. حکیمی در جوابش گفت وقتی کسی خودش پا باشد، زنش کفش می‌ شود اما کسی که خودش سر باشد، همسرش تاج سرش است.»
او در جواب این سوال جناب خان ادامه داد: «برای این که آقایان محترم فیلشان یاد هندوستان نکند، من همه نقش‌ های مردان سه زنه و چهار زنه را با فداکاری به جان خریده‌ ام. تآخر همه این فیلم‌ ها و سریال ها هم پوست این مردان را کنده‌ ایم تا در زندگی صادق باشند و یواشکی یک سری کارها را انجام ندهند.. یادمان باشد که تحکیم خانواده بسیار اهمیت دارد.»
محمدرضا شریفی‌نیا‏ متولد 1334 در تهران بازیگر، دستیار کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران و همسر سابق آزیتا حاجیان است. او دو دختر به نام ملیکا و مهراوه دارد که هردو در زمینه بازیگری فعالیت دارند.
advertising