اظهارات جنجالی پژمان بازغی مبنی بر سوپر استار نبودن محمدرضا گلزار

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/13
اظهارات جنجالی پژمان بازغی مبنی بر سوپر استار نبودن محمدرضا گلزارروز جمعه پژمان بازغی که مهمان برنامه ی «من و شما» با اجرای آرش ظلی‌پور بود، در مصاحبه ی خود درباره دستمزدش در برنامه کودک شو بیان کرد: دستمزدی با رقم عجیب دریافت نمی‌کنم و البته مایل نیستم بگویم چقدر می‌گیرم. دستمزد من از مجریان شاخص تلویزیون بالاتر نیست و اساسا سازمان یک ساز و کاری دارد که هیچ کس نمی ‌تواند یک رقم برای خودش بگوید و پول های با رقم عجیب بگیرد.
بازغی در پاسخ به سوال آرش ظلی ‌پور درمورد این که از نظر او سوپراستار کیست، با اعلام موضع قبلی خود مبنی بر سوپر استار نبودن محمدرضا گلزار سوپراستار ، گفت: این یک مقوله تخصصی و مفصل است و یک تعریف مشخص دارد که ما هنوز به آن نرسیدیم. مثلا می ‌توانیم بگوییم که علی دایی در ورزش به آن رسیده اما در سینما نمی توان گفت گلزار سوپراستار است.
او هم چنین نظرش را درباره مسابقات تلویزیونی و اجرای محمدرضا گلزار و حمید گودرزی بیان کرد و گفت : هم محمدرضا گلزار و هم حمید گودرزی اجرای خوبی دارند اما نویسنده ی این مسابقه ها خوب نیست و باید سوالات و موضوعات بهتری مطرح شود و نقطه ضعف این برنامه ‌ها از نظر بنده نویسنده ی آن ها است.
advertising