رامبد جوان با سری جدید قاچ و خندوانه در شبکه نسیم

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/21
رامبد جوان با سری جدید قاچ و خندوانه در شبکه نسیمرامبد جوان بازیگر و کارگردانی که اجرای برنامه خندوانه را در شبکه نسیم برعهده داشت توانست پنج فصل موفق از این برنامه را روی آنتن ببرد. فصل پنجم برنامه خندوانه اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و پیش از ماه محرم به پایان رسید.رامبد جوان تا چند روز آینده با سری جدید خندوانه و برنامه قاچ به شبکه نسیم می آید.

رامبد جوان گفت :سلام به همه رفقا مخصوصا اونایی که کار موسیقی میکنن. به زودی خنده پخشش شروع میشه چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه با خندوانه در خدمتتون هستیم و شنبه تا سه شنبه هم برنامه قاچ رو داریم.

توی قاچ نیاز داریم و آغوشمون بازه برای کسایی که کار موسیقی میکنن چه به صورت تکی چه به صورت گروهی و بند موزیک. حتما ویدئوهاتونو با شماره تلفن برای من بفرستید که میخوایم خیلی کارای باحال انجام بدیم پس بدویید.

برنامه خندوانه با کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی سید علی احمدی یکی از برنامه های پرطرفدار در شبکه نسیم است که توانسته پنج فصل موفق را پشت سر بگذارد.

رنامه خندوانه با ایده های متفاوت و جذاب رامبد جوان در کنار جناب خان یکی از پرطرفدارترین برنامه ها در شبکه نسیم است که امسال پیش از فرارسیدن ماه محرم و صفر پنجمین فصل آن به پایان رسید.

سری جدید خندوانه به همراه برنامه قاچ ویژه برنامه های جدید شبکه نسیم هستند که به زودی و تا چند روز آینده روی آنتن این شبکه میروند.
advertising