بیوگرافی مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/10
بیوگرافی مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیونمهدی پاکدل زاده سال 1359 در اصفهان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. وی دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز است . مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم بنام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.

او برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. عاطفه رضوی همسر برادر مهدی پاکدل نیز از بازیگران معروف سینما و تلویزیون میباشد. مهدی پاکدل در تاریخ 13 اسفند 1389 با بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد.
بیوگرافی مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون
مهدی پاکدل کار بازیگری را از سال 1376 و با بازی در تئاتر و در نمایش جنبش انفیه در کلکته آغاز کرد. او پس از چند سال دوری از سینما و تلویزیون که بیشتر در تئاتر فعالیت میکرد در سال 1381 با سریال با من بمان کار بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.

در سال 1378 با فیلم سینمایی آبی وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل پس از ایفای نقش در سریال های مروارید سرخ و و خاموشی دریا در سریال اولین شب آرامش خوش درخشید و شهرت فراوانی بدست آورد.

طلاق بهنوش طباطبایی بازیگر پر سابقه کشورمان از همسرش مهدی پاکدل نهایتا رنگ واقعیت به خود گرفت. با گذشت زمان و مطالبه روزنامه ها و مجلات نهایتا این بهنوش طباطبایی بود که ۶ آبان و به صورت غیر مستقیم خبر طلاق و جدایی اش از مهدی پاکدل را تأیید کرد.

فیلم های مهدی پاکدل


چهارراه استانبول
تنگه ابوقریب
نرگس مست
خانه کاغذی
ماجرای نیمروز
بن‌بست وثوق
محمد رسول‌الله
گاهی
فردا
تمشک
آزاد راه
بدون اجازه
دایره زنگی
مخمصه
مصائب دوشیزه
شبانه
ماجراهای اینترنتی
ماهی‌ها عاشق می‌شوند
آبی
advertising