3 روز اکران صلواتی محمد رسول الله به مناسبت هفته وحدت

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/02
3 روز اکران صلواتی محمد رسول الله به مناسبت هفته وحدتبه مناسبت ایام ولادت پیامبر اسلام حضضرت محمد(ص) در سراسر کشور برنامه های متنوعی انجام می شود.
یکی از برنامه های متنوع امسال اکران صلواتی فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی است.
در جشن بزرگ بهار مهربانی، فیلم «محمد رسول الله» سه روز اکران صلواتی در سالن سینمای پردیس تئاتر تهران خواهد داشت و ورود برای عموم علاقه‌ مندان با ذکر صلوات آزاد است.
اکران فیلم محمد رسول الله قرار است از دوم تا چهارم آذر ماه ساعت 16 در پردیس تئاتر تهران صلواتی آغاز شود.
پردیس تئاتر تهران در اتوبان امام علی(ع) جنوب، خروجی شهید محلاتی شرق، خیابان شاه آبادی جنوبی، پایین تر از میدان مالک اشتر واقع شده است.
«محمد رسول الله» فیلمی است در گونه تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی که داستان زندگی کودکی محمد(ص) را روایت می‌کند.
علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی و ساره بیات در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند..
پردیس تئاتر تهران در اتوبان امام علی(ع) جنوب، خروجی شهید محلاتی شرق، خیابان شاه آبادی جنوبی، پایین تر از میدان مالک اشتر واقع شده است.
هم چنین 8 ایستگاه سینمایی سینمایی سیار نیز برای جنوب شهر تهران در نظر گرفته شده که از 30 آبان تا 4 آذر ماه فیلم محمد رسول الله را نمایش می دهند.
این ایستگاه های سیار فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» را به صورت صلواتی در تعدادی از مدارس، مساجد، مراکز فرهنگی و پارک های مناطق 12، 15، 16، 18، 19 و 20 نمایش می‌ دهند.
«محمد رسول الله» فیلمی تاریخی به کارگردانی کارگردان مطرح سینما مجید مجیدی است که درباره زندگی پیامبر در دوران کودکی اوست. بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی و ساره بیات هستند.این فیلم در ایران و سراسر جهان مورد استقبال زیادی قرار گرفت.
این فیلم سینمایی برای اولین بار در بهمن ماه سال 1393 به صورت خصوصی اکران شد. اکران سراسری محمد رسول‌الله نیز از روز 5 شهریور 1394 در سینماهای ایران آغاز شد.
advertising