اکران فیلم سینمایی پاستاریونی به زودی در سینماهای کشور

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/28
اکران فیلم سینمایی پاستاریونی به زودی در سینماهای کشورپوستر فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی بیتا منصوری در آستانه اکران رونمایی شد. طراحی پوستر «پاستاریونی» برعهده امین شفیعی بوده است. اکران «پاستاریونی» به زودی در سراسر کشور آغاز خواهد شد و پخش آن بر عهده موسسه بهمن سبز است.
«پاستاریونی» در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در چهار رشته کاندید بود که موفق به دریافت پروانه زرین بهترین فیلم هیات داوران و بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان شد.
بازیگرانی که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، مهتاب ثروتی، محمد شاکری، سامیار محمدی، امید روحانی، حمیدرضا فلاحی، مهدی باقربیگی، گوهر خیراندیش، کمند امیرسلیمانی و حمید سپیدنام هستند.
در این فیلم سهیل موفق به اولویت ‌های سینمای کودک پرداخته است اما بیش از هر چیز فیلمی خانوادگی است این فیلم اولویتش بین کودک و خانواده تقسیم شده زیرا کودک تنهایی به سینما نمی‌آید و حتما با پدر، مادر یا هر 2 به سالن سینما می‌آید.
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با یک خبرگزاری گفت که قرارداد فیلم پاستوریانی در گروه استقلال برای اکران ثبت شده است.
دیگر عوامل «پاستاریونی» عبارتند از فیلمنامه: حمزه صالحی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح صحنه و لباس: محمدحسین کرمی، موسیقی: ستار اورکی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، صدابردار: محمدکیان ارثی، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، مجری طرح: روح الله مهاجری.
advertising