اکران فیلم سینمایی به وقت شام در جشنواره بین المللی فیلم ژاپن

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/20
اکران فیلم سینمایی به وقت شام در جشنواره بین المللی فیلم ژاپنفیلم سینمایی «به وقت شام» برای اکران در کشور ژاپن روی پرده می‌ رود.
«به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌ کیا در ادامه اکران‌ های بین‌المللی خود، از روز شنبه 1 دسامپر (10 آذر ماه) به مدت یک هفته در شهر توکیو پایتخت کشور ژاپن به نمایش در خواهد آمد.
همچنین در آستانه اکران فیلم حاتمی کیا در شهر توکیو از پوستر ژاپنی این فیلم سینمایی نیز رونمایی شد.
این فیلم سینمایی که با سه زبان بین‌المللی ساخته شده است مورد استقبال شرکت های پخش جهانی قرار گرفته است.
پیش از این، این فیلم که جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است در کشورهای لبنان، عراق و سوریه با استقبال گسترده مردم، مسئولین و هنرمندان این کشورها مواجه شده بود.
به وقت شام فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال 1396 می‌باشداین فیلم موفق به دریافت 3 سیمرغ بلورین در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.
بازیگران اصلی فیلم هادی حجازی‌ فر و بابک حمیدیان هستند و به همراه آن‌ ها، تعدادی از بازیگران سوری و لبنانی نیز در فیلم به ایفای نقش می پردازند. این فیلم محصول مرکز فیلم و سریالِ سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
داستان فیلم درباره یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آن‌ها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آن‌ها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست...
advertising