اکران فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه تا بهمن ماه به تعویق افتاد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/24
اکران فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه تا بهمن ماه به تعویق افتاددر حالی که قرار بود فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» قبل از جشنواره فجر در سینماها اکران شود، به تازگی خبر رسید که تاریخ اکران آن به تعویق افتاده است و زمان نمایش آن هنوز قطعی نیست.
به این ترتیب با مشخص شدن قراردادهای ثبت شده تا زمان جشنواره فیلم فجر، «بمب؛ یک عاشقانه» ساخته پیمان معادی، امکان اکران تا بهمن را ندارد و احتمالا بعد از جشنواره اکران می‌ شود.
پخش‌کننده این فیلم در تلاش بود فیلم پیمان معادی را در گروه سینمایی ایران اکران کند که بعد از جلسه شورای صنفی، نمایش فیلم های «بی‌ نامی» و «دزد و پری۲» جایگزین این فیلم شدند.
قبل از این خبر اعلام شده بود که اکران این فیلم سینمایی در پاییز قطعی است اما در نهایت پخش‌کننده این فیلم نتوانست با سرگروهی به توافق برسد و با اعلام فیلم‌ های سینما تا جشنواره، نام فیلم بمب یک عاشقانه در بین آن‌ ها دیده نمی ‌شود.
به این ترتیب فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» شاید بعد از سی و هفتمین دوره جشنواره فجر و در بهمن ماه به سینما بیاید.
بمب؛ یک عاشقانه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی است که در سال 1396 تولید شده است.
النی کاریندرو، موسیقی ساز مطرح سینمای جهان، با حضور در فیلم بمب؛یک عاشقانه، برای نخستین بار موسیقی یک فیلم از سینمای ایران را ساخته است. این فیلم برای اولین بار از روز 14 بهمن ماه 1396 در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.
در مورد داستان فیلم این گونه روایت شده: در ٔ سال‌های جنگ و در اوج بمباران ‌های تهران، روزگار با بیم و ترس می ‌گذرد. اما عشق و دل‌دادگی و زندگی و امید، هراس ملموس مرگ را به فراموشی می‌سپارد؛ رفتگان در کلماتِ زندگان تکرار می‌شوند. مرگ، سؤال مطلق است و عشق، ابهام مکرر.
بازيگران این فیلم سینمایی پیمان معادی, لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین پورو باران معادی هستند.
advertising