حسین محب‌ اهری بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/16
حسین محب‌ اهری بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شدحسین محب‌ اهری زادهٔ 1330 در تهران بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و اهل ایران است.

محب اهری که چند سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند، این روزها به دلیل بازگشت مجدد بیماری در بیمارستان و در بخش مراقبت های قلبی این بیمارستان بستری شده است.

این بازیگر در سریال، فیلم و تئاترهای بسیاری به ایفای نقش پرداخته است. علی البدل، پایتخت ۲، دردسرهای عظیم، بیمار استاندارد، معمای شاه، تبریز در مه و ... از سریال هایی است که وی در آنها بازی کرده است.

فرحناز منافی ظاهر، بازیگر تلویزیون و سینما، قبلاً همسر او بود. او لیسانس ادبیات فارسی را از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال 1358 دریافت کرده‌است. یک دوره آموزش بازیگری در کارگاه نمایش، زیر نظر آربی اوانسیان در سال 1354 دید.

بازی در سینما را از سال 1365 با ایفای نقش کوچکی در فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد. او همچنین از سال 1350 به عکاسی تجربی و تئاتر اشتغال داشته‌است.

او اولین بار در سال 1361 وقتی 31 ساله بود با سریال محله برو بیا جلوی دوربین رفت و در سال 1365 اولین تجربه خود را در سینما با پوران درخشنده کسب کرد .
advertising