کتاب روانشناسی رهایی از زندان ذهن نوشته کاترین سوتکر و متیو مک کی

خواندنیکتاب و رمان

- 98/02/17
کتاب روانشناسی رهایی از زندان ذهن نوشته کاترین سوتکر و متیو مک کی

نویسنده کتاب رهایی از زندان ذهن


کتاب روان شناسی «رهایی از زندان ذهن» نوشته کاترین سوتکر و متیو مک کی ، کتابی است برای این‌که فرد را با قدرت تاثیر افکار و کنترل ذهنتان آشنا کند. این کتاب در رسته کتاب های موفقیت و خودیاری می باشد.

مترجم و انتشارات کتاب رهایی از زندان ذهن


این کتاب توسط انتشارات ارجمند و انتشارات شمشاد به چاپ رسیده است
مترجمان این اثر برای انتشارات شمشاد، ساره حسینی عطار،امید خواجه محمودآبادی می باشد و برای انتشارات ارجمند ، دکتر زهرا اندوز د دکتر حسن حیدرپور می باشد.

خلاصه و درونمایه کتاب رهایی از زندان ذهن


وقتی که از خواب بیدار می‌شوید، ذهن شما سفر خود را آغاز می‌کند. مثل اینکه در اتومبیلی نشسته‌اید که ذهن شما رانندۀ آن است. گاه با سرعتی سرسام‌آور رانندگی می‌کند و گاهی حتی نمی‌تواند از پارکینگ خارج شود. گاهی شما را به مقصد می‌رساند و گاه به بیراهه.
موضوع این کتاب رسیدن به آرامش و رصدکردن ذهن است. در این اثر می‌خوانید که ۵ نوع فکر وجود دارد که شما باید آنها را تشخیص دهید و بعد از آن بیاموزید که چگونه افکارتان را از سویی به سویی دیگر تغیر دهید.
در فصل دوم کتاب با قدرت افکار خود آشنا خواهید شد و یادخواهید گرفت که این افکار چگونه عمل می‌کنند و چه نتیجه‌ای دربرخواهندداشت.
و در فصل سوم رصد کردن افکار را فراخواهیدگرفت. این که چگونه بی‌آن‌که در افکار غرق شوید بتوانید آنها را رصد کنید و از اثرات افکار مخرب مصون بمانید.
این کتاب، چشم شما را به روی حقایق باز خواهد کرد و همچنین راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای سفر روزانه‌ای که با ذهنتان دارید، به شما معرفی خواهد کرد.

گزیده ای از کتاب رهایی از زندان ذهن


شاهد این صحنه بوده ایم که چگونه سگی ، پاچه کسی را می گیرد و اجازه نمی دهد که برود . فرد قربانی ، ناامیدانه کمی بالا و پایین می پرد و سعی می کند تا سگ را از خودش جدا کند ، اما این کار ، فقط باعث می شود که سگ هر چه صفت تر و محکم تر او را بگیرد . افکار سگی نیز دقیقا همان کار را با شما می کنند . این افکار محکم به ذهنتان چنگ می اندازند و ذهن را گرفتار حقارت ، اتهام و سرزنش می کنند .
وقتی دست از اعتقاد به افکارتان بر می دارید ، افکارتان تسلیم می شوند و ذهنتان به آرامش و امنیت بیشتری دست می یابد .
advertising