مراسم بزرگداشت نیکی کریمی در واشنگتن آمریکا برگزار می شود

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/01
مراسم بزرگداشت نیکی کریمی در واشنگتن آمریکا برگزار می شودموزه «آرتور سکلر» که واقع در واشنگتن آمریکا است مراسمی را در ماه فوریه برگزار خواهد کرد و با پرپایی این برنامه از نیکی کریمی بازیگر و ستاره مشهور و کارگردان ایرانی تقدیر می کند.
مراسم بزرگداشت و تقدیر از نیکی کریمی بازیگر توانای ایرانی در تاریخ هفدهم و هجدهم فوریه یعنی 28 و 29 بهمن ماه برگزار می‌ شود. از جمله برنامه های این مراسم نمایش چند فیلم از نیکی کریمی که آن را کارگردانی کرده و فیلم هایی که به ایفای نقش پرداخته است. هم چنین نیکی کریمی در این مراسم جلسات پرسش و پاسخ با تماشاچیان را خواهد داشت.
نیکی کریمی سوپراستار سینمای ایران متولد 19 آبان 1350 در تهران است. او دارای مدرک دیپلم تجربی است. وی مدتی برای تحصیل در رشته طراحی لباس به آمریکا رفته بود اما یک سال بعد تحصیل را نیمه کار رها کرد و به ایران برگشت.
نخستین فیلم سینمایی که نیکی کریمی بازی کرده در سال 1368 در فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری بوده است. نیکی کریمی علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی و کارگردانی نیز فغالیت دارد. او در زمینه مدلینگ نیز فعالیت هایی دارد. وی از سال 1378 با مستند «داشتن یا نداشتن» با تهیه ‌کنندگی عباس کیارستمی حرفه کارگردانی را آغاز نمود و سپس پس از آن فیلم های بلند مانند «یک شب»، «چند روز بعد»، «سوت پایان» و «شیفت شب» را ساخت. فیلم های ساخته شده توسط نیکی کریمی جزو فیلم های موفق سینمای ایران هستند.
advertising