بیوگرافی و تصاویر جدید نازنین کریمی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/06
بیوگرافی و تصاویر جدید نازنین کریمی بازیگر سینما و تلویزیوننازنین کریمی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران متولد مرداد ماه سال 1361 است. او دارای مدرک لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می باشد. او در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده است و فرزند دوم خانواده است. او به شدت عاشق پدر و مادرش است و مادر خود را یک انسان مقدس می داند.
بیوگرافی و تصاویر جدید نازنین کریمی بازیگر سینما و تلویزیون

شروع فعالیت نازنین کریمی


نازنین کریمی از کودکی عاشق بازیگری بوده و به گفته خودش می دانسته که روزی به آرزوی خود خواهد رسید. او بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما و تلویزیون شد.
اولین تجربه بازی او تله فیلم یک، دو، سه به کارگردانی محمد خراط زاده بود. کریمی پس از آن در تله فیلم آبی مه آلود و وقت خوب ماندن و فیلم های سینمایی قصه های زندگی، دختران حوا، دختر شاه پریون به ایفای نقش پرداخت.
کریمی بیشتر در تلویزیون فعالیت می کند. البته او در تئاتر نیز از بازیگران فعال می باشد.

ازدواج و همسر نازنین کریمی


وی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او در سیزده فروردین 95 عنوان کرد که در سال جدید ازدواج خواهد کرد اما وی از این موضوع به عنوان دروغ سیزده یاد کرد.

حقایقی درباره زندگی شخصی نازنین کریمی


عده ای می گویند نازنین کریمی خواهر نیکی کریمی سوپراستار سینمای ایران است. اما این موضوع شایعه است و این دو هیچ نسبتی با هم ندارند.
او هیچ کاری را به عنوان سکوی پرتاب نمی بیند، از نظر او بازی با اصالت هنری با ارزش تر از شهرت است.
از نظر دوستان کریمی وی یک مرداد ماهی خوش قلب و مهربان است.
او عاشق کارهای خیرخواهانه است و دراین زمینه فعالیت هایی نیز دارد. مجموعه فیلمنامه‌ خوانی‌ های «فیلم‌ هایی که دوست داشتیم» فیلمنامه‌ خوانی فیلم‌ های ماندگار سینمای ایران به نفع بانوان کم‌ بضاعت سینما و تئاتر، زیر نظر فرشته طائرپور، رسول صدرعاملی و مجید مظفری و نازنین کریمی به عنوان مجری طرح چندین بار برگزار شده است.
از نظر او سهیلی زاده کارگردان با جسارتی است که قدرت ریسک کار کردن با بازیگرهای جدید را دارد.

فیلم شناسی نازنین کریمی


از جمله فیلم ها و سریال هایی که او در طی فعالیت کاری خود بازی کرده سارا- برج مینو - فریاد درشب - دختر شاه پریون - یک دو سه - دختران حوا - آبی مه الود- وقت خوب ماندن - قصه های زندگی- عالیجناب - هست و نیست – دیوار شیشه ای و... هستند.
اخیرا نازنین کریمی با انتشار عکسی از خود خبر از بازی در فیلم جدیدی داده است. او در این عکس لباس نظامی بر تن دارد و عنوان نه به خشونت علیه زنان را درج کرده است.
advertising