انتقاد تند نیکی کریمی سوپراستار ایران از وضعیت سینما

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/14
انتقاد تند نیکی کریمی سوپراستار ایران از وضعیت سینمانیکی کریمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران طی مصاحبه ای از وضعیت بد این روزهای سینمای ایران به شدت انتقاد و گلایه کرد.
او گفت که اتفاقات خوشایندی برای سینمای ایران نیفتاده است. این وضعیت بساز و بفروش سینمایی است.در حال حاضر تعدادی از عوامل فیلم نیز مثل بازیگران در این بساز و بفروش سینمایی وارد شده و سرمایه گذاری می کنند.چون سود در سینما از ساخت یک برج بیش تر است.
در این دوره فیلمی را می سازند و سرمایه گذاری می کنند و خارج از جدول در سینما اکران می کنند و دو سه ماه بعد بازدهی بالایی به دست می آورند.
این موضوع باعث شده که خلاقیت خاصی در سینما پیش نیاید. در زمان های قبل فیلم ها در سینما درجه بندی داشت و فیلم هایی که هدفشان صرفا کسب درآمد بود در پایین جدول قرار می گرفتند. اما این موضوع در حال حاضر کاملا برعکس شده است.

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران بازیگر و کارگردان ایرانی است. کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده‌است. او در فیلم های سینمایی متعددی از جمله دیوانه ای از قفس پرید ،عروس، تمشک، مرگ ماهی و... بازی کرده است.
او در جدیدترین اثر خود در سریال ممنوعه که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود به ایفای نقش پرداخته است.
advertising