بازیگرانی که در خارج زندگی می کنند

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/07
بازیگرانی که در خارج زندگی می کنندبسیاری از هنرمندان و چهره‌های مشهور سینمای ایران یا در کشورهای غربی ساکن هستند و فقط سالی یکی دو بار برای کار کردن به ایران می‌آیند، یا اخیرا بین‌شان مد شده که حتی فرزندان‌شان را در خارج از کشور به دنیا بیاورند تا این کودکان بتوانند تابعیت آن کشورها را داشته باشند.

روزی روزگاری یا بهتر بگوییم تا همین ده، پانزده سال قبل دو، سه تا سلبریتی بودند که این طرف کار می کردند و آن طرف زندگی. معروف ترینشان فریبرز عرب نیا بود .

نیکی کریمی هم که خب از سلبریتی های قدیمی است و برای اقامت دوم انگلیس را انتخاب کرده و باز هم آنهایی که در اینستاگرام او را دنبال می کنند، می دانند که او بیشتر سال را آن طرف است و گاهی برای بازی یا تهیه فیلم یا کارگردانی به ایران می آید.

پارسا پیروزفر هم از بازیگرانی است که چند سالی مقیم آمریکا بود. او بعد از بازی در سریال در چشم باد و نقش بیژن به این کشور رفت و چند سالی در آنجا ماند اما برگشت و ترجیح داد خیلی آرام و با تئاتر زندگی در ایران را ادامه دهد.

نسرین مقانلو هم از آن بازیگران عشق وطن است. همسر فوتبالیست او سال هاست که در آمریکا زندگی می کند و پسرهایش هم در آمریکا اقامت دارند.

شبنم قلیخانی، بازیگر نقش مریم مقدس که او هم فرزندش را در کانادا به دنیا آورد و بعد از این که بچه از آب و گل درآمد برگشت به ایران.
advertising