بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/28
بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانالناز حبیبی متولد 21 مرداد 1368در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته تدوین است.
او در خانواده ای بزرگ شده که متشکل از شش خواهر و برادر هستند و او فرزند آخر خانواده است. بعد از اتمام دوره دبیرستان مادرش فوت می کند. این موضوع آن قدر به روحیه ی او آسیب می رساند که به مدت چهار سال افسردگی گرفته و در این مدت هیچ کاری انجام نداده است. ولی بعد از این دوره ی غم و افسردگی، به خود آمد و زندگی را از نو شروع کرد.
نکته جالب در مورد الناز حبیبی این است که همه خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند و او تنها در ایران زندگی می کند. الناز یک فرد به شدت اجتماعی است. هم چنین به گفته خودش او هیچ لذتی از غذا خوردن نمی برد و عملا فقط برای زنده ماندن غذا می خورد.

بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران

ازدواج الناز حبیبی


مراسم خواستگاری و ازدواج الناز حبیبی کاملا به صورت سنتی اجرا شده است.. الناز حبیبی در سن 24 سالگی و در سال 91 با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد.همسرش سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد و چون شرایط کاری الناز هم به گونه ای است که نمی توانست به واسطه شغلش از ایران برود به همین خاطر آن ها از وقت های بیکاری استفاده کرده و به همدیگر سر می زدند.


ماجرای طلاق الناز حبیبی


چند سالی است دیگر خبری از عکس های دو نفره ی الناز حبیبی با همسرش نیست به واسطه حضور همسرش در خارج از کشور چند صباحی شایعه طلاق این زوج به گوش می رسید که در نهایت به فراموشی سپرده شد.


شروع فعالیت الناز حبیبی و فیلم شناسی


در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.
او در کارنامه کاری خود مجموعه ‎های تلویزیونی دردسرهای عظیم، دودکش ، مدینه ، به خاطر مونا، فراموشی ، لبه آتش ، تا ثریا، سی امین روز، پنج کیلومتر تا بهشت، فاصله ها و روزگار قریب و فیلم های سینمایی ناخواسته، فصل باران های موسمی، پیتزا مخلوط و خجالت نکش را بازی کرده است.
الناز حبیبی در سال 1396 با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از جمله بازیگرانی بود که حمایت خود را از ریاست جمهوری حسن روحانی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد.


advertising