بیوگرافی لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/17
بیوگرافی لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانلیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان و بازیگر سینما و تلویزیون است.
او دارای مدرک فوق لیسانس رشته فلسفه است، در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد و 4 برادر و یک خواهر دارد.
زمانی که 9 ساله بوده یکی از دوستانش او را به جشن تولدش دعوت کرد. از خانه که خارج می شوند یک گروه فیلم برداری مشغول کار بودند ظاهرا این گروه دنبال دختری هم سن و سال ملیندا بودند برای همین به محض اینکه او را دیدند با مادرش صحبت کردند و آدرس و شماره تلفن منزل را از آن ها گرفتند و همان زمان چندین عکس هم از او گرفتند
مادرش آن موقع خیلی خوشحال شد اما قبل از تماس گروه فیلم برداری آدرس آن ها تغییر کرد و آنها دیگر دسترسی به لیندا پیدا نکردند.
فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس های بازیگری زیر نظر استادانی چون محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شروع کرد و با معرفی آقای شریفی نیا به سریال ساعت شنی در سال 1386 در نقش مهتاب برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.
بیوگرافی لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران

ازدواج لیندا کیانی


مدتی پیش شایعه ازدواج لیندا کیانی با ایمان حضرتی به گوش رسید که این خبر تکذیب شد.
لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.
یکی از کارتونهای مورد علاقه اش جودی آبوت است ، کارتونی که هر چند بار هم نگاه کند برایش تکراری و خسته کننده نمی شود.
او خیلی احساس خوشبختی می کند، لیندا کیانی درباره زندگیش این گونه توصیف می کند: سایه مادرم بالای سرم است، همه با هم هستیم و هر شب که می ‌خوابم خدا را شکر می‌ کنم و از بودن همه خانواده در کنار هم احساس خوشبختی دارم.
به گفته خودش آدم خوشحالی است و در بدترین شرایط همیشه امید دارد.
لیندا کیانی در آخرین بازی خود در سریال دلدادگان حضور پیدا کرد و در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی نقش افسانه را ایفا می کرد.


advertising