ویدیوی تبلیغاتی ال جی با حضور نیکی کریمی

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/07
ویدیوی تبلیغاتی ال جی با حضور نیکی کریمینیکی کریمی به عنوان سفیر برند ال جی در یک ویدیوی جالب از این برند با شعار زندگی زیباست، حضور پیدا کرد. نیکی کریمی در این ویدیو، یک روز زندگی با محصولات پریمیوم ال جی را به نمایش گذاشت.

نیکی کریمی به عنوان سفیر ال جی و یکی از پرافتخارترین بازیگران زن ایران، در یک ویدیوی بسیار زیبا یک روز زندگی با لوازم خانگی و محصولات پریمیوم ال جی را به نمایش گذاشت. نیکی کریمی که در مراسم فرش قرمز فیلم آذر به صورت رسمی به عنوان سفیر برند ال جی معرفی شده بود، در ادامه همکاری خود با برند ال جی و محصولات فوق‌العاده آن، در ویدیوی معرفی برترین محصولات پریمیوم ال جی حاضر شده است. سبک زندگی متفاوتی که شعار ال جی یعنی life’s good را به واقعیت تبدیل کرده و به شما نشان خواهد داد که با استفاده از این محصولات واقعا «زندگی زیباست».

در این ویدیو که زندگی روزانه یک هنرمند با استفاده از محصولات متنوع و پیشرفته ال جی به نمایش در می‌آید، علاوه بر دیدن یک سبک زندگی مدرن، مطمئن و آسان، با جدیدترین محصولات و لوازم خانگی برند ال جی آشنا خواهید شد. محصولاتی نظیر محصول مراقبت از لباس Styler، یخچال Instaveiw، لباسشویی انقلابی TWINwash، تلویزیون فوق‌العاده OLED، تصفیه هوای Puricare و البته کولرگازی قدرتمند ARTCOOL که هر کدام علاوه بر داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان، پیشرفت‌های زیادی در زمینه فناوری و رسیدن به اوج زیبایی و هنر داشته‌اند. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های خاص این محصولات آشنا خواهید شد.
advertising