بیوگرافی و عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/25
بیوگرافی و عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانهسارا رسول زاده بازیگر و عروسک گردان و مجری ایرانی متولد سال 1368 است. او اصالتا اهل شهر تبریز است و در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده است. او فرزند آخر خانواده است. مادر و پدر او علاقه زیادی دارند که فرزندانشان در زمینه تحصیل و ورزش فعالیت داشته باشند. همین امر موجب شده که یکی از خواهرهای سارا اکنون دانشجوی مقطع دکترا و دیگری مشغول به ادامه تحصیل در رشته حقوق باشد. برادر سارا هم در رشته مکانیک فارغ التحصیل شده است. خود سارا رسول زاده نیز دارای مدرک لیسانس در رشته مدیریت صنعتی است.
بیوگرافی و عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

آغاز فعالیت حرفه ای سارا رسول زاده


سارا رسول زاده هیچ دوره آکادمیکی را در زمینه بازیگری پشت سر نگذاشته است و فقط یک دوره آموزش بازیگری را گذرانده است. البته وی سابقه طولانی در زمینه تیاتر عروسکی دارد. رسول زاده برای اولین بار به عنوان مجری در قاب تلویزیون ظاهر شد. وی در اوایل سال 1388 با تماس از طرف شخصی که هنوز هم می گوید او را به جا نیاورده، جهت شرکت در تست مجری گری به سازمان صدا و سیما دعوت شد. سارا خیلی خوب از پس این تست برآمد و اولین بار در قاب تلویزیون با برنامه ای به نام «ترمه طلا» ظاهر شد.
پس از این برنامه در شبکه جام جم به عنوان مجری برنامه «دوستان» مشغول به کار شد.
وی هم چنین برای مدت کوتاهی در برنامه ی «مثبت من» از شبکه ی پنج سیما مشغول به کار بود. آخرین حضور سارا در جایگاه مجری گری به برنامه «سپید پر رنگ» باز می گردد. این برنامه که تا اواسط سال 1393 پخش می شد؛ یکی از موفق ترین برنامه های سارا رسول زاده بوده است.
اولین نقش سارا رسول زاده در سریال نقش هاجر، در سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1393بود. او در این فیلم نقش همسر محسن کیایی که یک طلبه بود را بازی می کرد. او به خاطر بازی فوق العاده اش در سریال نمایش خانگی «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی به خوبی شناخته شده و مطرح شد. سارا پس از این نقش پیشنهادات سینمایی بسیاری را دریافت کرد. پیشنهاداتی که به طرز عجیبی تا به امروز به تمامی آن ها پاسخ منفی داده است.

ازدواج و همسر سارا رسول زاده


رسول زاده ازدواج نکرده و مجرد است.

زندگی خصوصی و علایق سارا رسول زاده


او در کودکی در ورزش هندبال مشغول به فعالیت بوده و چندین سال عضو تیم هندبال نفت بود.
از فیلم های مورد علاقه سارا رسول زاده«ماهی ها هم عاشق می شوند» به کارگردانی علی رفیعی است.
او از هیچ بازیگری الگو نمی گیرد و دوست دارد ویژگی ها و توانایی های خودش را داشته باشد.
از بازیگران مورد علاقه اش رویا تیموریان، گلشیفته فراهانی و فاطمه معتمد آریا هستند.

فیلم شناسی سارا رسول زاده


در حوزه تئاتر یِرما و یک زندگی بهتر
سریال های پرده نشین و سریال عاشقانه نیز سریال هایی هستند که رسول زاده در آن بازی کرده است.
او بعد از این فیلم ها پیشنهادات بازی زیادی داشته اما به دلایل نامعلوم همه پیشنهادات را رد کرده است.
با توجه به بازی زیبایش در سریال عاشقانه انتظار می رود که وی یکی از موفق ترین هنرپیشه ها در ایران شود.
advertising