بیوگرافی شهرزاد کمال زاده هنرپیشه سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/05
بیوگرافی شهرزاد کمال زاده هنرپیشه سینما و تلویزیون

زندگی شخصی و همسر شهرزاد کمال زاده


شهرزاد کمال زاده بازیگر جوان و سرشناس ایران متولد 7 فروردین 1364 در تهران می باشد. او دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر است و تنها یک خواهر دارد. او از کودکی علاقه زیادی به بازیگر شدن داشت اما پدرش مخالف بود و به او اجازه نمی داد. به همین خاطر از 16 سالگی به صورت خیلی کم و آرام آرام شروع به این کار کرد تا زمانی که پدرش با این شرایط موافقت کند.
در مورد ازدواج و همسر شهرزاد کمال زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. از نظر او خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج این است که عاشق خانواده اش باشد. یک مرد امروزی و با انگیزه باشد و به طور کامل مفهوم زندگی مشترک را درک کرده باشد.
بیوگرافی شهرزاد کمال زاده هنرپیشه سینما و تلویزیون

شروع فعالیت حرفه ای شهرزاد کمال زاده


اولین کار شهرزاد در زمینه بازیگری بازی در سریال هزاران چشم به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1380 بود. او در آن زمان تنها 16 سال سن داشت. سپس با بازی کوتاهی که در فیلم سینمایی دیشب باباتو دیدم آیدا ساخته رسول صدرعاملی در سال 1383 داشت وارد دنیای سینما شد. البته فیلمی که او را به شهرت رساند و در میان مردم شناخته شد بازی در نقش بهاره در سریال راه طولانی بود که در سال 1391 ساخته شد. کارگردان این سریال که از شبکه یک سیما پخش می شد رضا کریمی است.
شهرزاد کمال زاده علاوه بر بازیگری در چند فیلم به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان هم مشغول به کار بوده است.

علاقه ها و خصوصیات شهرزاد کمال زاده


کمال زاده به شدت عاشق حیوانات است و خود را حامی حیوانات معرفی می کند.
وقتی که حالش خوب نباشد تنها بازیگری است که حال او را خوب می کند. او عاشق شغلش است
یکی از آرزوهای او این است که کل دنیا را ببیند و سپس از دنیا برود.
او از مرگ هراس دارد. چون به گفته خودش هنوز آرزوهای زیادی دارد. البته نگرانی او بیش تر از چگونه مردنش است.
اخیرا در فضای مجازی منتشر شده بود که وی اهل استان همدان است که این موضوع شایعه است و او در تهران متولد شده است.
او ارادت خاصی به امام حسین دارد و از کودکی به این امام بزرگوار عشق خاصی داشته است.

فیلم شناسی شهرزاد کمال زاده


او در سریال های زیادی بازی کرده است از جمله: در قصه‌ ها زندگی می‌ کنند - مرز خوشبختی – دیوار شیشه ای- آرام می‌گیریم – نیاز – زمستان گرم – رنگ شک – زخم – بچه‌های نسبتاً -شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – راه طولانی – دارا و ندار – شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – روزگار قریب – قاب‌ های خالی – شبهای برره – هزاران چشم .
هم چنین فیلم های سینمایی:
بشارت به یک شهروند هزاره سوم – تهرون – راز دشت تاران – شب بی ستاره – آدمکش – سه زن – عقاب صحرا – به دنبال خوشبختی – نامزد آمریکایی من – فرود در غربت – هم خانه – دیشب باباتو دیدم آیدا
با توجه به کارنامه درخشان کمال زاده انتظار می رود او در آینده نیز در زمینه بازیگری درخشنده تر باشد. او با وجود جوانیش حدود 16 سال است که در زمینه هنرپیشگی مشغول به کار می باشد و این یعنی کوله باری از تجربه.
آخرین سریالی که از او در تلویزیون به نمایش درآمد سریال دختر گمشده بود که یک مینی سریال 7 قسمتی بود و از شبکه سه سیما پخش می شد.
advertising