فیلم برداری سریال روزهای بی قراری 2 به مراحل آخر رسید

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/15
فیلم برداری سریال روزهای بی قراری 2 به مراحل آخر رسیدفیلمبرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی این روزها در تبریز ادامه دارد.
تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی روزهای بیقراری که از ماه ها قبل در شهرهای مختلفی از جمله مشهد کار خود را آغاز کرده بود ، این روزها در تبریز روزهای پایانی ضبط خود را سپری می کند.
سریال روزهای بی قراری 2 یک ملودرام خانوادگی پرتعلیق است و به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی تولید می شود.
در خلاصه ی داستان «روزهای بیقراری 2» آمده است: سارا از همسر سابقش جدا شده و به دنبال هويت اصلی خود مجبور می شود به سفری طولانی برود. يك فرش نفيس دوره مشروطه تنها سندی است كه او را به مقصود برساند
سارا صوفیانی بازیگر اصلی سریال است و در دو نقش متفاوت با نامه ای آلما و سارا ظاهر شده است. از دیگر بازیگران فصل دوم سریال مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ هستند.
هم چنین بازیگران دیگری از جمله پرویز شفیع زاده، مسعود چوبین، منصوره ایلخانی، ندا هادی زاده و سحر خزائیلی و بازیگران مشهدی نظیر نازنین تفضلی، الهام لطفی، پرستش سلطانی ،سیما صادق زاده، محمدمهدی سجادپور و فريده آل يعقوب نیز در سکانسهای مشهد در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند..
فصل اول سریال روزهای بی قراری به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی ساخته شد و در بهمن سال 95 از شبکه سه پخش شد.

advertising