تشکر کامبیز دیرباز از هوتن شکیبا به خاطر حضور او در تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/01
تشکر کامبیز دیرباز از هوتن شکیبا به خاطر حضور او در تلویزیونچندی پیش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هوتن شکیبا به خاطر بازی فوق العاده خود در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد توانست به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد انتخاب شده و سیمرغ بلورین را از آن خود کند.
هوتن شکیبا که به واسطه حضور در سریال طنز لیسانسه ها شناخته شد توانست حضور درخشانی نیز در سینما داشته و استعداد و توانایی خود را در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به همه ثابت کند. امانکته قابل توجه این است که این جایزه موجب غرور این بازیگر توانا نشد .و وی در فصل سوم لیسانسه ها در تلویزیون حضور خواهد داشت.

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در اینستاگرام خود از هوتن شکیبا به عنوان یک بازیگر خوش قلب یاد کرد و از او تعریف و تمجید کرد. در ادامه متن اینستاگرام کامبیز دیرباز را می خوانید:

هوتن جان شکیبا،
آفرین به این تصمیم هوشمندانه و شجاعانه ات??????

اینکه بلافاصله بعد از شکار سیمرغ در بادش نخوابیدی و حاضر شدی به احترام دوستدارانت در سریال محبوبشون بازی کنی نشون میده راه فتح دلها رو بلدی برادرهنرمندم??
من از طرف میلیونها بیننده که قدرت سینما رفتن رو ندارند یا اساسا سینمایی در اطراف شهر و روستاشون نیست که بخواهند بروند از تو سپاسگزارم??❤️??
دستانت برازندهء بالاترین جایزه های بازیگری دنیاست پسر خوش قلب سینمای ایران?❤️
advertising