بیوگرافی و عکس های کامبیز دیرباز

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/30
بیوگرافی و عکس های کامبیز دیربازکامبیز دیرباز 12 شهریور 1354 تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری را از سال 1376 در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد.

فیلم دختران انتظار سال ۱۳۷۸ اولین فیلم سینمایی او محسوب می‌ شود. 5 سال بعد با سریال تب سرد علیرضا افخمی به تلویزیون آمد و توانست به چهره شناخته شده ای تبدیل شود.
بیوگرافی و عکس های کامبیز دیرباز
او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1382 برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش بدست آورد.همچنین در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت.کامبیز دیرباز فارغ التحصیل در رشتهٔ نمایش بازیگری است .

خبر ازدواجش در سال 87 در سکوت خبری انجام شده بود، رسانه ای شدن خبر ازدواجش بوسیله تبریک پژمان جمشیدی در اینستاگرام بود، این زوج صاحب یک دختر بنام نیاز در اردیبهشت 93 شدند، بعد از مدتی انتشار عکس خانوادگی کامبیز دیرباز به همراه همسرش و دخترش مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت.

کامبیز دیرباز از هنرمندان طرفدار ورزش ملی است و و اصولا در بازی های حساس والیبال و کشتی و فوتبال در ورزشگاه حضور دارد، او طرفدار سرسخت پرسپولیس است و همیشه با سام درخشانی کل کل شدید دارد.

فیلم های کامبیز دیرباز


نغمه
دوئل
گرداب
به نام پدر
مقلد شیطان
سرگیجه
اخراجی‌ها
یک گزارش واقعی
کلبه
عیار ۱۴
انعکاس
شرط اول
قفس طلایی
شاباش
خاکستر و برف
ساکن طبقه وسط
ماه‌گرفتگی
تخته گاز
advertising