تبریک نوید محمدزاده به هوتن شکیبا

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/23
تبریک نوید محمدزاده به هوتن شکیبانوید محمدزاده زادهٔ 17 فروردین 1365 ایلام، بازیگر کرد سینما و تئاتر ایرانی است و هوتن شکیبا زادهٔ 24 خرداد 1363 در سنندج هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه اهل ایران است.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، رقابتی تنگاتنگ را شاهد بود. نوید محمدزاده برای بازی در «سرخپوست» و «متری شیش و نیم» در کنار هوتن شکیبا، بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد»، دو رقیب اصلی این عرصه بودند.

دیشب پس از اهدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد به هوتن شکیبا، نوید محمدزاده خیلی زود در صفحه اینستاگرامش، این موفقیت را به زبان کردی تبریک گفت. نوید محمدزاده اهل کرمانشاه است و هوتن شکیبا در سنندج کردستان به دنیا آمده و زندگی کرده است.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در شانزدهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید. وی برای بازی در فیلم ناهید جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا 2015 را دریافت کرده‌است. همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از آن خود نمود.

هوتن شکیبا کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است. از کارهای او می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن و مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها اشاره کرد.
advertising