سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت کلید خورد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/27
سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت کلید خورد

زمان پخش سریال فوق لیسانسه ها


سریال لیسانسه ها از سریال های جذاب و پرطرفداری است که در سال های 95 و 96 بر روی آنتن شبکه سه سیما رفت. استقبال زیاد مخاطبان از این سریال باعث شد که عوامل فیلم تصمیم بگیرند که فصل سوم آن را تحت یک نام جدید تولید نمایند. پس از صحبت های انجام شده خبر رسید که این سریال تحت نام فوق لیسانسه ها در مرحله پیش تولید قرار گرفته است. هنوز از زمان دقیق پخش سریال اطلاعی منتشر نشده است اما طبق برآوردها فوق لیسانسه ها در سال 98 از تلویزیون پخش خواهد شد.

ژانر سریال فوق لیسانسه ها


این سریال در ژانر کمدی و طنز ساخته می شود.

داستان سریال فوق لیسانسه ها


طبق اطلاعات منتشر شده فوق لیسانسه ها ادامه ماجراها و داستان های سریال لیسانسه ها 2 است. در این سریال سه دوست هستند که دارای مدرک لیسانس هستند و هرکدام مشکلاتی در زندگی دارند. این سه جوان با ایجاد موقعیت های کمدی و طنز ماجراهای متفاوتی را رقم می زنند.
سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت کلید خورد

بازیگران سریال فوق لیسانسه ها


بازیگران فصل های گذشته در فصل سوم سریال نیز حضور دارند. قرار است چند بازیگر جدید دیگر نیز در این سریال طنز به ایفای نقش بپردازند. هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی،عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری، فرید شهریاری از جمله بازیگرانی هستند که در سریال حضور دارند.

تهیه کننده و کارگردان سریال فوق لیسانسه ها


تهیه کننده فوق لیسانسه ها رضا جودی است. سروش صحت نیز کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.
advertising