سریال مناسبتی برادر جان با حضور حسام منظور کلید خورد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/02
سریال مناسبتی برادر جان با حضور حسام منظور کلید خورد

زمان پخش سریال برادر جان


طبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری سریال مناسبتی برادر جان به تازگی کلید خورده است. این سریال تلویزیونی قرار است در ماه رمضان سال آینده از تلویزیون پخش شود و برای شبکه سه سیما تولید و پخش خواهد شد. طبق اخبار منتشر شده این مجموعه تلویزیونی صبح روز دوشنبه تاریخ یکم بهمن ماه با حضور حسام منظور کار فیلمبرداری خود را در تهران آغاز نمود.

ژانر سریال برادر جان


سریال مناسبتی برادر جان یک ژانر اجتماعی دارد.

داستان سریال برادر جان


سریال برادر جان زندگی افرادی را روایت می کند که حق الناس به گردن دارند. اما این حق را نادید گرفته و عواقب بدی در انتظار آنان است.

بازیگران سریال برادر جان


علی نصیریان، حسن پورشیرازی، نسیم ادبی، سجاد افشاریان، سعید چنگیزیان، آفرین عبیسی، شیوا ابراهیمی، جلیل فرجاد و حسام منظور از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند. طبق اخبار جدید کامران تفتی هم به جمع بازیگران این سریال پیوسته است و قرار است چند بازیگر دیگر نیز به این سریال اضافه شوند. حسام منظور با بازی در سریال بانوی عمارت شناخته شد. او در سریال بانوی عمارت نقش شازده ارسلان را داشت و خوش درخشید. وی در سریال برادر جان جزو نقش های اصلی می باشد.

تهیه کننده و کارگردان سریال برادر جان


تهیه کننده سریال برادر جان محمدرضا شفیعی می باشد. هم چنین کارگردانی این اثر نیز بر عهده محمدرضا آهنج است. نویسنده سریال برادر جان سعید نعمت الله است.
advertising