ادامه فیلمبرداری سریال خاک گرم به کارگردانی جواد ارشاد سرابی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/17
ادامه فیلمبرداری سریال خاک گرم به کارگردانی جواد ارشاد سرابی

زمان پخش سریال خاک گرم


طبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری تصویربرداری سریال خاک گرم همچنان در شهر بم ادامه دارد. همزمان با کار فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی کار تدوین آن نیز در حال انجام است که بتوانند زودتر این سریال را برای پخش در تلویزیون آماده کنند. گفته می شود این سریال در 30 قسمت 40 دقیقه ای ساخته می شود و احتمالا در بهمن ماه از شبکه یک سیما پخش شود. سریال خاک گرم اواخر مهر 97 در شهر کرمان کلید خورد و کار تولید خود را آغاز نمود.

ژانر سریال خاک گرم


سریال خاک گرم یک درام اجتماعی است.

داستان سریال خاک گرم


داستان این سریال مربوط به ارگ بم است. در ارگ قدیم بم یک حفاری حساس انجام می شود. در این میان و در طول حفاری این منطقه باستان ‌شناسان به یک کشف جدید بر می خورند که به خاطر حساسیت موضوع، برای سرپرستی سایت حفاری از پروفسوری به نام برومند می خواهند که به آن ها در این پروژه کمک کند.

بازیگران سریال خاک گرم


دانیال حکیمی، رحمان باقریان، فرشته سرابندی، مریم خدارحمی،معصومه آقاجانی، شهروز ابراهیمی، ریحانه رضی، شیوا خسرو مهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، مریم گودرزی، مریم اسلامی، دانیال ابراهیمی، علی نفیسی، رضا ایرانمنش، از بازیگران سریال خاک گرم هستند. هم چنین به تازگی سه بازیگر به نام های بهزاد فرهانی ، بهرام ابراهیمی و علی کهن به این سریال تلویزیونی اضافه شده اند.

تهیه کننده و کارگردان سریال خاک گرم


تهیه کننده سریال خاک گرم فریبا بانکی است. کارگردانی این اثر نیز بر عهده جواد ارشاد سرابی است.
advertising