گریم جدید و متفاوت هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه ها

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/31
گریم جدید و متفاوت هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه هاسریال لیسانسه ها یک سریال طنز جذاب است که تا کنون دو فصل از آن تولید و پخش شده و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. به همین منظور عوامل فیلم تصمیم گرفتند که فصل سوم این سریال را نیز تولید کنند. فصل سوم سریال لیسانسه ها با عنوان فوق لیسانسه‌ها» روز پنجشنبه 29 فروردین ماه با بازی هوتن شکیبا در دانشگاه خوارزمی کلید خورد.
این سریال پس از اتمام تولید از شبکه سوم سیما پخش می شود.

رضا جودی که تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه ها» است طی مصاحبه ای درباره سریال فوق لیسانسه ها توضیحتی را ارایه داد . وی که پیش‌تولید ساخت این سریال را از اسفندماه سال 97 شروع کرده بود در این رابطه گفت: با اتمام ساخت و ساز لوکیشن اصلی این سریال، «فوق لیسانسه ها» دیروز پنجشنبه 29 فروردین ماه در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد.
او ادامه داد: هوتن شکیبا اولین بازیگر این مجموعه تلویزیونی است که جلوی دوربین رفت و ما ضبط کار را از قسمت اول سریال و با صحنه هوتن شکیبا که در امتحانات داخلی مقطع فوق لیسانس سر جلسه حاضر شده است، آغاز کردیم کردیم.
وی درباره لوکیشن این سریال توضیح داد: : لوکیشن جدید این کار نیز در خانه‌ای در منطقه ژاندارمری است.
گریم جدید و متفاوت هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه ها

بازیگران سریال فوق لیسانسه ها


هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آتنه فقیه نصیری که در فصل نخست این مجموعه بازی داشتند در این فصل نیز حضور دارند. قرار است چند بازیگر جدید نیز به این سریال اضافه شوند.

کارگردان سریال فوق لیسانسه ها


سروش صحت کارگردان سریال فوق لیسانسه ها است.
advertising