اضافه شدن بازیگران جدید به فصل دوم سریال محکومین

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/19
اضافه شدن بازیگران جدید به فصل دوم سریال محکومینطبق صحبت های بهروز مفید تهیه کننده مجموعه محکومین دو در 40 قسمت 50 دقیقه ای در منطقه اطراف اسلامشهر کلید خورد.
هر قسمت از این سریال یک اپیزود و در هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد و این سریال هم از نظر تعداد قسمت و هم از نظر تعداد بازیگر، از «محکومین 1» بیش تر است. به طوری که در فصل دوم این سریال حدود 500 بازیگر حضور خواهند داشت که 80 نفر از آن ها ایفاگر نقش اصلی و بقیه بازیگران فرعی محکومین خواهند بود.
سریال محکومین 2 کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 40 قسمت برای پخش از این شبکه تلویزیونی تولید می شود.
مفید تهیه کننده این سریال درباره ترکیب بازیگران این سریال هم گفت: بطور قطع لیلا زارع و سپیده خداوردی که در فصل یک بازیگران نقش اصلی بودند، در این پروژه حضور ندارند. این تهیه کننده تصریح کرد: موضوع محوری در فصل یک محکومین مجازات جایگزین زندان بود اما در فصل دوم این سریال ما نیمی از سریال را به بحران خانواده و طلاق اختصاص داده ایم.
مفید از سیدجمال سیدحاتمی به عنوان کارگردان مجموعه تلویزیونی محکومین 2 نام برد و گفت: مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی نگارش فیلمنامه را بر عهده دارند.
به تازگی محمد شیری و علیرضا جعفری به جمع بازیگران این سریال پیوسته اند و مقابل دوربین این سریال رفته اند. در هر قسمت از این سریال اپیزودیک 2 بازیگر اصلی ایفای نقش می کنند.
مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است .
advertising