سریال ستایش 3 با بازیگران جدید

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/17
سریال ستایش 3 با بازیگران جدیدسریال ستایش با بازی نرگس محمدی در سری اول پخش با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد و همین ماجرا انگیزه ساخت فصل دوم این سریال را شکل داد. ساخت فصل سوم سریال ستایش از مدتها پیش با زمزمه هایی همراه بود که به سراجام رسید.

تاکنون بیست قسمت از نگارش سریال «ستایش3» توسط سعید مطلبی به نگارش درآمده است. تا یک ماه آینده نگارش این سریال که فصل سوم آن در قالب 30 قسمت روانه آنتن خواهد شد، به پایان می رسد و بعد از آن گروه وارد مرحله پیش تولید خواهند شد.

قصه فصل سه در ادامه فصل دو است و درست از فردای روزی آغاز می شود که در قسمت پایانی فصل دو پخش شد.

بازیگران ثابت «ستایش3» نیز همان بازیگران فصل های پیشین هستند و بازیگران جدیدی هم بنا به قصه به سریال اضافه خواهند شد.بازیگران : نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، مهتاج نجومی، شهرام پوراسد، مریم خدارحمی جلوی دوربین هستند.

علی رغم اینکه شنیده می شد ممکن است کارگردان این سریال تغییر کند، اما قرار بر این است تا «ستایش3» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب برای شبکه سه سیما تولید شود.

ستایش مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی و تولید سال 1388 می باشد. پخش سری اول این مجموعه از 12 آذر ماه 1389 آغاز شد و در 6 آبان 1390 به پایان رسید. پس از پخش 44 قسمت از این مجموعه، پخش سری دوم این مجموعه از 27 دی 1392 آغاز گردید و در 24 مرداد 1393 به پایان رسید.
advertising