حضور هدیه تهرانی در مناطق سیل زده گلستان با لباس هلال احمر

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/04
حضور هدیه تهرانی در مناطق سیل زده گلستان با لباس هلال احمرسامانه بارشی که از یکشنبه هفته گذشته وارد استان گلستان شد باعث بالا آمدن آب رودخانه و پر و سرریز شدن سد‌های استان مانند بوستان و گلستان و نرماب شد و شهرهای مرزی آق قلا درگیر سیل ویرانگری شد که خسارات زیادی را به بار آورد. گفته شد که در مدت سه روز به اندازه 60 درصد بارش سالیانه در استان گلستان بارندگی رخ داده است.
در این سیل عظیم روستاهای زیادی محصور آب شدند و مردم در بخش های زیادی از شهرهای استان گلستان مجبور به ترک خانه های خود شدند.
در این حادثه نیروهای هلال احمر کمک های زیادی به بخش های آسیب دیده کردند و افراد زیادی داوطلب کمک به مناطق سیل زده شدند.

در این میان نیز هدیه تهرانی، به عنوان یکی از اعضای داوطلب سازمان هلال احمر ایران، در منطقه سیل‌زده استان گلستان حاضر شد
پویش مردمی هلال احمر با حمایت چهره های سرشناس ورزشی، هنری و اجتماعی باعث شده است مدیریت کمک به سیل‌ زدگان استان گلستان و مازندران از طریق این سازمان صورت بگیرد.
در همین راستا، هدیه تهرانی، بازیگر سینما و عضو داوطلب جمعیت هلال احمر هم در استان سیل‌زده گلستان حضور پیدا کرده است. در ادامه عکس هایی از حضور هدیه تهرانی در مناطق سیل زده گلستان را مشاهده می کنید:
حضور هدیه تهرانی در مناطق سیل زده گلستان با لباس هلال احمر

هدیه تهرانی در مناطق سیل زده شمال



در حادثه سیل استان گلستان، برخلاف زمین‌لرزه آبان 96 کرمانشاه، بیشتر کمک‌ های مردمی از طریق سازمان هلال‌ احمر کشور در حال ارسال به سمت مناطق آسیب‌ دیده است.
advertising