آبشار لوه آبشار دیدنی گلستان

گردشگریجاذبه های طبیعی

- 97/09/14
آبشار لوه آبشار دیدنی گلستان

آبشار پلکانی لوه


به اعتقاد بسیاری زیباترین منطقه استان گلستان روستای لوه و آبشار دیدنی‌اش است که بصورت پلکانی و چند طبقه در دل طبیعت خودنمایی می کند. آبشار لُوِه در مینودشت در استان گلستان واقع است.
همجواری آبشار با پارک جنگلی گلستان ارزش ویژه‌ای به آن بخشیده است. گالیکش آبشارهای متعددی دارد که در این میان آبشار لوه با 75 متر ارتفاع از آبشارهای دیدنی و کم‌نظیر استان گلستان و در روستای لوه است. حتی اگر هزاران گزارش سلامت درباره تاثیر شگفت شنیدن صدای آبشار و تماشای حرکتش بر سلامت روحی و جسمی منتشر شود، هیچکدام نمی‌تواند به اندازه رفتن تا آبشار و تجربه همجواری‌اش شما را به این یقین برساند. اگر می‌خواهید به این یقین برسید پیشنهاد ما برای نخستین تجربه‌تان آبشار لوه است.
آبشار لوه آبشار دیدنی گلستان
آبشار لوه در امتداد يک شيب پلکاني به صورت طبيعي از صخره ها فرو مي ريزد و داراي پنج طبقه ست که در داخل دره اي به عمق 35 متر و پوشيده از درختان جنگلي از قبيل ممرز، افرا توسکا واقع شده و در فصول بهار و تابستان، محيط زيبايي براي استراحت مشتاقان طبيعت فراهم مي کند.

چند توصیه برای سفر به لوه


دوربین عکاسی و فیلم برداری، تجهیزات ایمنی، لباس مناسب و غذابی کافی برا مراجعه به لوه به همراه داشته باشید. در ضمن از ریختن زباله های خود در این جنگل بکر خودداری کنید و در صورت مشاهده زباله برای کمک به محیط زیست پلاستیک برای جمع آوری زباله ها به همراه داشته باشید.

مسیر دسترسی


آبشار لوه نزدیک شهرستان گالیکش است و برای رسیدن به آن باید از گرگان به سمت مشهد برانید خود مسیر گالیکش به لوه نیز بسیار زیباست زیرا در نزدکی جنگل گلستان است.
آبشار لوه در 20 کیلومتری گالیکش و در5 کیلومتری جاده اصلی گلستان - مشهد و در کنار روستایی به همین نام و در جنگلی انبوه با درختان پهن برگ واقع شده است .
advertising