آبشار راین در سوئیس معروف ترین آبشار اروپا

گردشگریجاذبه های طبیعی

- 97/09/04
آبشار راین در سوئیس معروف ترین آبشار اروپا

آبشار راین بزرگ ترین آبشار اروپا


کشوری است در اروپای غربی که پایتخت آن برن و بزرگ ترین شهر آن زوریخ می باشد.زوریخ شهری است که کیفیت زندگی در آن بالا است و پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و فرهنگی است.

آبشار راین (Rhine Falls) در نزدیکی شفوزان، بزرگ ترین آبشار در اروپا است. این منظره شگفت انگیز می‌تواند از طریق یک تور با قایق قابل دسترسی باشد، که به بازدید کنندگان سوئیس حوضه آبریز دوست داشتنی، قلعه‌های کنار رودخانه و تخته سنگ تماشایی قرار گرفته در وسط رودخانه در بالای آبشار را نشان خواهد داد.
آبشار راین در سوئیس معروف ترین آبشار اروپا
در این جا همچنین یک جایگاه دیدنی وجود دارد که به بالای آبشار می‌رسد و به مهمان به احساسی شبیه پرواز مستقیم به بالای آبشار را می‌دهد. زمین بازی کودکان، منطقه موزه تاریخی و مسابقات ماجراجویانه این مرکز را برای بازدید کنندگان به یک راه فوق العاده برای تکمیل کردن سفر تبدیل می‌کند.

در نزدیکی این آبشار،پارک Adventure است که از جالب ترین و معروف ترین پارک های طنابی است که از یازده مرحله ،از درختی به درخت دیگر می توانید با طناب سر بخورید و از تماشای صحنه های جذاب لذت ببرید.

مسیر دسترسی


از زوریخ باید به ایالت شفوزان و شهر نوزان ام رفل که نزدیکترین محل به آبشار راین است بروید، برای این مسیر هم ماشین و هم قطار می توانید بگیرید،سپس با قایق یا پیاده، خود را به آبشار برسانید.مسیری که از زوریخ به این مکان با قطار طی می کنید با محاسبه یک ایستگاه تعویضی حدود یک ساعت و سی دقیقه زمان می برد.مسیر پیاده روی هم از شهر نوزان ام رفل تا آبشار راین حدود 30 دقیقه طول می کشد.
advertising