کایلی جنر هنرپیشه آمریکایی جوان ترین میلیاردر جهان شناخته شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/15
کایلی جنر هنرپیشه آمریکایی جوان ترین میلیاردر جهان شناخته شدکایلی جنر با نام کامل کریستن جنر متولد 10 اوت1997 است. وی مدل، هنرپیشه و کارآفرین معروف آمریکایی است. کایلی جنر کوچکترین عضو خانواده کارداشیان است و خوهر مدل و بازیگر معروف هالیودی کیم کارداشیان است.
به تازگی نشریه فوربز لیستی را منتشر کرده است که در آن گفته شده کایلی جنر جوان ترین میلیاردر خودساخته جهان می باشد.
این موضوع موجب واکنش های منفی زیادی از سوی کاربران شد. بسیاری معتقدند که این مدل آمریکایی خودساخته نیست و تنها به واسطه شهرت خواهرش کیم کارداشیان و پدرش که قهرمان المپیک بوده به این جایگاه و ثروت رسیده و در واقع وی موفقیت خود را مدیون شهرت است و باعث شده هر چیزی را که روانه بازار کرده به فروش برساند و و برنامه ریزی های دقیق نقشی در میلیاردر شدن او نداشته است!

کایلی جنر صاحب چند برند معروف لوازم آرایشی است که از این راه ثروت زیادی را به دست آورده است. وی دو برند لاک ناخن دارد که در سال 2013 توانست ز طریق این برنده های حدود 100هزار دلار ثروت به دست آورد.
به نقل از مجله فوربز در جولای 2018 ثروت شخصی کایلی جنر 900 میلیون دلار می‌ باشد . این مدل جذاب آمریکایی هم‌اکنون به عنوان جوان‌ ترین میلیونر خودساخته معرفی شده است.
کایلی جنر هنرپیشه آمریکایی جوان ترین میلیاردر جهان شناخته شد
در مورد زندگی شخصی کایلی جنر وی در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ با تراویس اسکات که خواننده معروف رپ است وارد رابطه دوستی شد. این زوج در فوریه سال 2018 صاحب دختری به نام Stormi Webster شدند.
advertising