بیوگرافی و تصاویر کندال جنر مدل زیبای آمریکایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/14
بیوگرافی و تصاویر کندال جنر مدل زیبای آمریکاییکندال جنر مدل مشهور با نام کامل کندال نیکول جنر به انگلیسی Kendall Jenner در تاریخ 3 نوامبر 1995 در لس آنجلس کالیفرنیا متولد شد. اسم نیکول را مادرش به یاد دوست صمیمی دوران قبل از ازدواجش برای کندال انتخاب کرده است.
او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر می باشد. این مانکن اهل کالیفرنیا دارای قد 179 سانتیمتر و وزن او حدود 54 کیلوگرم می باشد.
کندال دارای یک خواهر کوچک تر تنی به نام کایلی و چهار خواهر بزرگتر ناتنی به نام های کورتنی، کیم و کلوئی کارداشیان و کیسی جنر و همچنین چهار برادر ناتنی به نام های راب کارداشیان، برت جنر، براندون جنر و برودی جنر می باشد.
کندال با خواهرش کایلی جنر برند لباس خود را دارند.
او حرفه ی مدلینگ را در سن 14 سالگی آغاز کرد و برای برند های مشهوری از جمله شنل و ویکتوریا سیکرت به روی صحنه رفته است.
کندال مدتی با هری استایلز خواننده ی گروه وان دایرکشن رابطه داشت، مدتی شایعه ی رابطه ی او با جاستین بیبر و کریستیانو رونالدو هم منتشر شد اما او در حال حاضر با آیساپ راکی رابطه دارد.
کندال جنر در سال 2010 به عنوان یکی از 10 چهره ی جذاب دنیا شناخته شد و در سال 2017 هم، عنوان پردرآمدترین مدل را به خودش اختصاص داد.
کندال جنر هم مثل خواهرش کایلی جنر در ابتدا سعی داشت که عمل های زیبایی خودش را انکار کند. این سلبریتی، هم مدل ابروها و لب و هم پلک و بینی خودش را دست کاری کرده و حالا به این زیبایی بی نظیر دست پیدا کرده است.
بیوگرافی و تصاویر کندال جنر مدل زیبای آمریکایی

عکس های زیبای کندال جنر



علاقه های شخصی کندال جنر


رنگ مورد علاقه ی کندال بنفش است اما خیلی در استایلش از این رنگ استفاده نمی کند.
لوازم آرایش مورد علاقه او، برق لب، پرایمر و فونداسیون و همچنین سرمه چشم هستند.
به گفته ی خودش صورتش بدون آرایشش را بیش تر دوست دارد و سعی می کند همیشه بدون آرایش باشد ام همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده می کند.
اون دو برند لاک ناخن دارد که آن را از دوران نوجوانی راه اندازی کرد.
کندال بهترین دوست خودش را کارا دلوین معرفی می کند اما با جی جی حدید هم خیلی صمیمیند.
advertising