نگاهی به زندگی لوکس و لاکچری کایلی جنر ستاره هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/12
نگاهی به زندگی لوکس و لاکچری کایلی جنر ستاره هالیوودکایلی جنر 21 ساله برای تولد 61 سالگی مادرش کریس جنر او را با یک فراری قرمز رنگ 250 هزار دلاری سوپرایز کرد!
این فقط یک نمونه از زندگی لوکس کایلی جنر است.
کایلی جنر در همین دوران جوانی به ماشین‌ پول ‌سازی تبدیل شده است و چیزی نمانده که ثروت هنگفتش از مرز یک میلیارد دلار هم عبور کند. کاملاً مشخص است یک دختر جوان با چنین ثروتی دست روی دست نمی‌ گذارد و پشت سر هم خرید می‌ کند، آن هم خرید‌های میلیون دلاری!
زندگی کایلی جنر 21 ساله بسیار لوکس است . این مدل و بازیگر ثروت بسیار زیادی دارد . با این چنین ثروتی بعید به نظر می ‌رسد چیزی در دنیا باشد که کایلی از عهده خرید آن برنیاید. در ادامه لیستی از خریدهای لوکس کایلی را می خوانید.

سگ 50 هزار دلاری


نورمن، سوفیا، بامبی، هارلی و رُزی، نام‌ سگ های کایلی جنر است که برای هر کدام مبلغ هزار دلار هزینه کرده است.علاقه جنر به سگ‌ ها باعث شد تا به این توله‌ ها قناعت نکند و برای تغییر روحیه هم که شده سگ 50 هزار دلاری با نام رُلی جنر به کلکسیون سگ ‌های خود اضافه کند.

مژه‌های مصنوعی کایلی جنر


کایلی جنر مدعی است از مژه‌ های مصنوعی زیبایی استفاده می ‌کند، این مژه‌‌ های مصنوعی کیفیت بسیار بالایی دارند و حدود 25 مرتبه قابل استفاده هستند. البته چنین مژه‌ هایی قیمت کمی هم ندارند و هر جفت از آن‌ ها حدود 30 دلار قیمت دارند.
او در هر بار مراجعه به فروشگا‌ه های لوازم آرایشی حدود هزار دلار خرید می ‌کند.

جت شخصی و خودروهای فراری کایلی جنر


کایلی جنر به جت شخصی خود حسابی می‌ بالد و عکس ‌های زیادی را از وی سوار بر هواپیمای شخصی خود به نمایش می گذارد.
کایلی جنر از طرفداران پروپاقرص فراری است و به اندازه‌ ا‌ی عکس با فراری‌ های مختلف منتشر می ‌کند که نمی‌ توان دقیقاً مشخص کرد چند فراری را در کلکسیون خود دارد.
در بین این خودروها، فراری 488 اسپایدر بیش تر به چشم می‌خورد، این خودرو چیزی حدود 1.4 میلیون دلار قیمت دارد و کایلی جنر رنگ این خودروها را با لباس‌ هایش ست می ‌کند.

سیسمونی 70 هزار دلاری فرزند کایلی جنر


قبل از اینکه نوزاد کایلی جنر به دنیا بیاید، این مادر زیبارو چیزی حدود 70 هزار دلار برای فرزندش سیسمونی خرید.

اتاق مخصوص کفش ها و کیف ‌دستی‌ های ستاره هالیوود


چیزی بیش تر از 100 کیف ‌دستی زنانه از بهترین‌ برند‌های دنیا مانند گوچی، لویی ویتون و چنل در این کلکسیون به چشم می ‌خورد. کایلی جنر اشاره‌ای به قیمت این کیف ‌‌ها نکرده است اما بدون شک خرید این کیف ‌ها حسابی روی دست او خرج گذاشته‌ است.کایلی اتاقی دارد که در آن از کف تا سقف، کفش ‌های گران‌ قیمت را ردیف کرده است. کفش‌ هایی از برندهای کریتسین لوبوتین،‌مانولو بلانیک، بالمین و مارک جاکوبز را می‌ توان به عنوان محبوب ‌ترین برند‌های کایلی جنر دانست.
نگاهی به زندگی لوکس و لاکچری کایلی جنر ستاره هالیوود

زندگی کایلی جنر با خانه‌ های لوکس و مجلل


کایلی 21 ساله اولین خانه ی خود را در 17 سالگی با قیمتی حدود 2.6 میلیون دلار خریداری کرد.
یک سال بعد در سن 18 سالگی خانه دیگری با قیمت 6 میلیون دلار خرید، این خانه ۶ اتاق خواب داشت و کایلی جنر به این دلیل از این خانه خوشش آمده بود که در کنار داشتن امکانات زیاد با خانه ی مادرش نیز فاصله ی بسیار کمی داشت.

لباس های برند کایلی جنر


کایلی جنر همیشه جلوی دوربین و نگاه کاربران است و با این حساب باید در هر حال بهترین لباس ‌‌ها را به تن داشته باشد. خوش‌ پوش بودن برای کایلی جنر کاری ندارد و همیشه او را در لباس‌هایی با معتبرترین برندهای دنیا شاهد هستیم.
شیک ‌ترین و گران ‌ترین‌ لباس ‌ها از برند بالمین، گوچی و چنل در میان لباس‌ های کایلی به چشم می ‌خورد.
advertising