بیوگرافی کایلی جنر بازیگر و مدل زیبای هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/11
بیوگرافی کایلی جنر بازیگر و مدل زیبای هالیوود

کایلی جنر مدل خوش اندام هالیوود


کایلی جنر یکی از خواهران کارداشیان ها است که باوجود سن کم بسیار موفق بوده است. کایلی جنر با نام کامل کایلی کریستن جنر مدلینگ و بازیگر و کارآفرین آمریکایی در تاریخ 10 آگوست سال 1997 متولد شد. پدرش بروس جنر، ورزشکار معروف آمریکایی که بعد ها تغییر جنسیت داده و به نام کیتلین جنر تغییر نام داد و مادرش کریس جنر، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده و تاجر آمریکایی می باشد.قد کایلی168 می باشد.
کایلی جنر خواهر کوچک تر کندال جنر و خواهر نانتی کیم کارداشیان، کلویی کارداشیان، راب کارداشیان و کورتنی کارداشیان از سمت مادری و برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و کیسی جنر از طرف پدرش است. او فرزند کوچک خانواده ی کارداشیان و جنر است.
کایلی جنر 19 ساله، ستاره ی جنجالی شبکه هاي اجتماعی توانست ظرف مدت کوتاهی با سبک خاص خیابانی و رنگ موهاي متنوع خود طرفداران بسیاری پیدا کند. نخستین حضور کایلی در مجموعه ی تلویزیونی “پا به پای خانواده کارداشیان” درسال 2007 بود که از شبکه E پخش شد. این سریال درباره ی زندگی شخصی و حرفه ی اعضای خانواده ی کارداشیان بود.
بیوگرافی کایلی جنر بازیگر و مدل زیبای هالیوود

شهرت کایلی جنر در رسانه های اجتماعی


درسال 2014 و 2015 با توجه به نفوذ قابل توجه خواهران جنر در شبکه هاي اجتماعی، مجله تایم نام آن ها را در فهرست پرنفوذترین نوجوانان جهان قرار داد.کایلی جنر درسال 2017 توسط مجله فوربس در فهرست 100 سلبریتی معروف جهان قرار گرفت، کایلی 20 ساله جوان‌ترین فرد این فهرست بودو درآمدش حدود 41 میلیون دلار تخمین زده شد.

ازدواج و بارداری کایلی جنر


کایلی جنر تا سال 2017 با تایگا رابطه ی صمیمی داشت، پس از جدایی از تایگا، اواخر بهار 2017 وارد رابطه ی عاشقانه ی جدیدی با تراویس اسکات شد. آنها در 1 فوریه 2018 و زمانی که کایلی 21 ساله بود، صاحب یک دختر شدند.بعد از پخش شدن خبر بارداری کایلی، طرفداران او با هجوم به صفحات اجتماعی او مانند اینستاگرام کامنت هایي با مضمون”تبریک” برای کایلی گذاشتند و کایلی تاکنون هیچ واکنشی به این خبرها در صفحات مجازی خود نداده است.
در سپتامبر 2017 خبر بارداری کایلی جنر از تراویس اسکات در شبکه هاي اجتماعی پخش شد و کایلی در 4 فوریه 2018 این خبر را تایید و تاریخ تولد دخترش را 1 فوریه اعلام کرد. در 6 فوریه 2018 با پستی در اینستاگرام خبر تولد دخترش را منتشر کرد. آن ها نام دخترشان را “استورمی وبستر” Stormi Webster گذاشتند.
advertising