ستاره های هالیوود معروف که خیانت همسرانشان را بخشیدند

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/12
ستاره های هالیوود معروف که خیانت همسرانشان را بخشیدند

بیانسه و جی زی


بعد از این که بیانسه به خیانت همسرش پی برد، آلبومی در مورد او منتشر روانه ی بازار کرد. جی زی نیز یک تک آهنگ به قصد معذرت خواهی برای بیانسه خواند. پس از مدتی آن دو یک آهنگ مشترک روانه بازار کردند تا به دیگران نشان دهند که هنوز هم در کنار هم هستند و زندگی شادی دارند.

کاردی بی و آفست


زمانی که فقط 4 ماه از ازدواج کاردی بی و آفست گذشته بود، شایعات مبنی بر این که آفست به کاردی بی خیانت کرده همه جا منتشر شد. کاردی نیز به این شایعات در توییترش جواب داد و نوشت: «این اتفاق ممکن است برای همه رخ دهد، حتی برای شما… و هر کس به گونه ای با این اتفاق رو به رو می شود.» این دو ستاره ی هالیوود پس از آن ماجرا همچنان با هم زندگی کردند و حالا یک فرزند دختر نیز دارند.

هیلاری و بیل کلینتون


هیلاری کلینتون، با این که همسرش بیل چندین بار به او خیانت کرد، اما او را بخشید و هم چنان در کنارش زندگی می کند. اطرافیان هیلاری همیشه به او می گفتند که باید از همسرت جدا شوی اما او در مصاحبه ای گفت که هیچ وقت این کار را نمی کند.

فرگی و جاش دوهامل


پس از گذشت تنها 9 ماه پس از ازدواج این دو ستاره ی هالیوود با هم، جاش به فرگی خیانت کرد. اما آن ها عنوان کردند که این ماجرا، رابطه ی آن ها را مستحکم تر از قبل کرد. البته این دو ستاره بعدها از هم جدا شدند.

کلویی کارداشیان و لمار اودم


کلویی کارداشیان و لمار اودم پس از یک ماه آشنایی، خیلی زود با هم ازدواج کردند. این خبر زمانی پخش شد که شایعات زیادی در مورد روابط لمار با دختران دیگر بر سر زبان ها بود. کلویی سعی کرد که در ابتدا این مشکل را حل کند و با این قضیه کنار بیاید اما در نهایت نتوانست و در سل 2013 از همسرش جدا شد.
ستاره های هالیوود معروف که خیانت همسرانشان را بخشیدند

کلویی کارداشیان و تریستان تامپسون


درست زمانی که کلویی کارداشیان تصور می کرد که مرد رویاهایش را پیدا کرده، عکس های تریستان در حال خیانت به او در اینترنت پخش شد و بدتر از همه این که این اتفاق زمانی افتاد که کلویی باردار بود. با وجود تمام این اتفاقات این دوستاره در حال حاضر با هم زندگی می کنند و صاحب یک فرزند دختر نیز شده اند.

کورتنی کارداشیان و اسکات دیسیک


کورتنی کارداشیان متوجه شد که همسرش شماره ای را در گوشی خود به نام همسرم ذخیره کرده است. البته کورتنی سعی کرد که با وجود فرزند، با این مساله کنار بیاید اما در نهایت این دو در سال 2015، زمانی که کلویی عکس هایی از اسکات را در کنار زن دیگری دید، دیگر تحمل نکرد و از هم جدا شدند.

کریستین استوارت و رابرت پتینسون


شاید فکر کنید بیش تر این آقایان هستند که خیانت می کنند اما این اتفاق در مورد دو ستاره به نام کریستین استوارت و رابرت پتینسون، فرق می کند. در واقع این بار کریستین بود که به رابرت خیانت کرد. البته پس از این اتفاق کریستین از نامزدش عذرخواهی کرد و رابرت هم او را بخشید. آن ها یک سال پس از آن ماجرا با هم زندگی کردند اما در نهایت از هم جدا شدند.

دیوید و ویکتوریا بکهام


دیوید بکهام نیز در سال 2004 به همسرش ویکتوریا خیانت کرد. علاوه بر آن گفته می شود که دیوید با پرستار کودک آن ها نیز رابطه داشته است. با وجود تمام این ها، این دو هنوز هم با هم زندگی می کنند و زندگی شادی هم دارند.

کریس بروان و کاروچ تران


کاروچ زمانی که در رابطه با کریس بود فهمید که او با ریحانا، نامزد قبلی اش، در ارتباط است. او حتی عکس های این دو را در کنار هم نیز مشاهده کرد، با این حال در مصاحبه ای گفت: «من تمام این ها را می دانستم اما نمی خواستم باور کنم او را بخشیدم.» این دو در نهایت از هم جدا شدند و کریس بار دیگر به ریحانا بازگشت.

سیه ‌نا میلر و جود لا


جود لا با پرستار بچه ارتباط داشت و به سیه نا میلر خیانت کرد. اگر چه پس از این ماجرا او از همسرش عذرخواهی کرد اما آن ها برای مدتی از هم جدا شدند اما در نهایت بار دیگر در سال 2009 به زندگی باهم ادامه دادند.

advertising