با سلبریتی های معروف هالیوود قد کوتاه آشنا شوید

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/11
با سلبریتی های معروف هالیوود قد کوتاه آشنا شویددر دنیای هالیوود سلبریتی های زیادی وجود دارند که ظاهرهای زیبا و متفاوتی دارند. شاید به این موضوع فکر کنید که همه سلبریتی ها قدهای بلند و زیبایی های خیره کننده دارند. اما در این میان تعدادی سلبریتی نیز وجود دارند که با وجود داشتن قد کوتاه به شهرت رسیده اند. در این میان نام این سلبریتی ها درج شده است:
با سلبریتی های معروف هالیوود قد کوتاه آشنا شوید

امیلیلا کلارک


امیلیا کلارک با نام کامل امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک بازیگر انگلیسی متولد 23 اکتبر 1986 است. وی بیش تر برای ایفای نقش دنریس تارگرین در سریال فانتزی بازی تاج ‌ وتخت که از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود، شناخته شده‌ است سریال بازی تاج و تخت شهرت جهانی دارد. قد این چهره سرشناس 157 سانتی متر است.

کایلی مینوگ


کایلی آن مینوگ که اغلب تنها با نام کایلی شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه استرالیایی است. این خواننده استرالیایی متولد 28 مه است. او در سبک پاپ خوانندگی می کند و از او به عنوان «پرنسس پاپ» و «الهه پاپ» یاد می‌ شود. قد کایلی مینوگ 152 سانتی متر است.

آریانا گرانده


آریانا گرانده متولد 26 ژوئن 1993 است. وی بازیگر و خواننده اهل آمریکا است که فعالیت حرفه ای خود را از سن 14 سالگی شروع کرده است. این خواننده جذاب آمریکایی علاوه بر بازیگری و خوانندگی صداپیشه چند انیمیشن هم بوده است. قد آریانا گرانده 153 سانتی متر است..

لیدی گاگا


لیدی گاگا که نام اصلیش استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا است متولد 28 مارس 1986 است. وی خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و بازیگر آمریکایی است. وی نام مستعار خود را از ترانهٔ معروف گروه کویینبه نام «رادیو گا گا» الهام گرفته‌است. مجلهٔ فوربس لیدی گاگا را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال 2011 معرفی کرد
لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اوّلین کسی است که هوادارانش در فیس‌بوک از مرز 10 میلیون کاربر گذشت. او هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین افراد در فیس‌ بوک و توییتر است. وی در فیس بوک و توییتر، بیش از 60 میلیون طرفدار دارد. قد لیدی گاگا 155 سانتی متر است.

ونسا هاجنز


ونسا آن هاجنز خواننده و بازیگر آمریکایی متولد ۱۴ دسامبر ۱۹۸۸ است. قد ونسا 155 سانتی متر است.

نیکی میناژ


نیکی میناژ که نام اصلی او اونیکا تانیا ماراژ است متولد 8 دسامبر 1982 است. وی خواننده,ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. شهرت وی در بین سال‌های 2007 تا 2009 و هم‌زمان با انتشار چندی از اهنگ‌هایش رقم خورد. میناژ دارای قرارداد همکاری در ضبط موسیقی با شرکت یانگ مانی اینترتینمنت می‌باشد.
او به عنوان تأثیرگذارترین رپر زن در سراسر جهان شناخته می شود.. سبک لباس پوشیدن او نیز بخاطر استفاده از رنگ‌های مختلف بسیار متمایز و شناخته شده‌است. او در سال 2017 برندهٔ جایزه Fashion Rebel نیز شده‌است. قد این رپر آمریکایی 157 سانتی متر است.

لوسی هیل


لوسی هیل بازیگر و خواننده آمریکایی متولد 14 ژوین 1989 است. قد این سلبریتی زیبا 159 سانتی متر است.

کیم کارداشیان


کیم کارداشیان بازیگر آمریکایی متولد 21 اکتبر 1980 است. وی علاوه بر بازیگر در زمینه مدلینگ و تجارت نیز فعالیت می کند. در سال ۲۰۱۰ کیم کارداشیان با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستاره سریال ‌های واقع نما شد. قد این سلبریتی هالیوودی 159 سانتی متر است.

ناتالی پورتمن


ناتالی پورتمن هنرپیشه، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی-اسرائیلی سینما و تلویزیون متولد 9 ژوئن 1981 است . وی در طول چند سال فعالیت خود جوایز زیادی را دریافت کرده است. . او برای نقش آفرینی در فیلم وی مثل وندتا برنده جایزه ساترن برای بهترین بازیگر شد. او نقش اصلی را در درام‌های تاریخی همچون اشباح گویا و دختر دیگر بولین بازی کرد. از موفق ترین فیلم هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است بازی در جنگ ستارگان است. قد ناتالی پورتمن 160 سانتی متر است.

اسکارلت جوهانسون


اسکارلت جوهانسون هنرپیشه، مدل و خواننده آمریکایی متولد 22 نوامبر 1984 است. وی در سال 2006 و برای دومین بار در سال 2013 توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا انتخاب شده‌است. هم چنین وی چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گلدن گلوب شده‌است. قد اسکارلت جوهانسون 160 سانتی متر است.
advertising