اتفاقات ناگواری که در سال 2018 برای سلبریتی های هالیوود افتاد

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/14
اتفاقات ناگواری که در سال 2018 برای سلبریتی های هالیوود افتادسال 2018 پر بود از اتفاق های خوب و بد. سلبریتی های هالیوود نیز در این میان شاهد اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ای بودند. به بهانه نزدیک شدن به پایان سال میلادی در این مطلب قصد داریم به برخی از اتفاقات ناگواری که برای بعضی از سلبریتی معروف هالیوود پیش آمده اشاره کنیم:

آتش سوزی خانه مایلی سایرس و لیام همسورث


این زوج سلبریتی هالیوود از قربانیان حادثه آتش سوزی کالفرنیا بودند. آن ها خانه خود را در شهر مایبو از دست دادند و خانه آن ها کامل در آتش سuوخت. بعد از این اتفاق آن ها 500 هزار دلار به بنیاد خیریه برای بازساری شهر کمک کردند.

بیماری سلنا گومز خواننده معروف


سال 2018 سال سختی برای این خواننده با استعداد بود. او پس از مشکلات جسمی که برایش رخ داد از لحاظ روحی نیز دچار مشکل شد و به افسردگی مبتلا شد و مدتی را در مراکز درمانی سپری کرد.

جدایی آریانا گرانده و پیت دیویدسون


آریانا در سال 2018 از نظر شغلی موفقیت های چشمگیری داشت اما از نظ عاطفی سال خوبی برایش رقم نخورد. او پس از فوت دوست پسر سابقش مک میلر از نامزد خود پیت دیویدسون نیز جدا شد.

اوردوز دمی لواتو خواننده سرشناس


دمی لواتو در سال 2018 از یک مرگ حتمی نجات پیدا کرد. این اتفاق خیلی او را آزار داد و در حال حاضر مشغول ریکاوری خود است.
این خواننده سرشناس موسیقی پاپ به دلیل مصرف بیش از حد هروئین اوردوز کرد و به بیمارستان منتقل شد و در یک قدمی مرگ قرار گرفت.
advertising